quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Honky het volgende:
Heb nu een nieuwe baan en om dat te kunnen doen krijg ik eerst een interne cursus. Nouja goed, wordt betaald dus alles ok. Blijkt echter dat ik fokkin 20 minuten moet fietsen elke dag en dus al om KWART OVER 8 uit mn bed moet!
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kwart over acht? Lutser.
Ik sta al om 7 uur met mijn kop onder de douche.
WAT ZEG JE?????quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef Slappy het volgende:
IS OOK NOOIT GOED HEEFT IE ANDERE BAAN.
WAS BIJ ZIJN VORIGE BAAN DAT HET TE DICHTBIJ WAS EN NU IS HET TE VER WERKNEMERS DIE ZEUREN DAT WERK TE VER IS KOPEN MAAR EEN AUTO.
kies een andere nick... Koos Werkeloos...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:04 schreef Warme_Vleesworst het volgende:
Werken, dat is echt zo'n achterhaald concept..
Ja, die is goed. Spatie kan niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
kies een andere nick... Koos Werkeloos...![]()
![]()
Niet te verzuurd raken hequote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef Maki-maki. het volgende:
Jij mag niet eens de kans krijgen om je ontplooien.
Wanneer is de bpauze?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Norro-tje het volgende:
kwart over 8 hahaha dan ben ik al bijna aan me apauze toe aangezien ik om 7 uur begin
Dat weet je dan wel... maar werken is een stap te ver..quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Warme_Vleesworst het volgende:
[..]
Ja, die is goed. Spatie kan niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |