Idd ... dat is net als van Feyenoord voor Ajax worden omdat daar de clubcard goedkoper is ..quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Balskippy wat doe je![]()
Wie koopt er dan ook ander bier omdat het goedkoper is![]()
Kreeg je zeker gratis bij de cornflakes ofnie...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Lotteh het volgende:
Schutters bier, thuisplezier.
Ik heb er een handdoek van..![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Balskippy wat doe je![]()
Wie koopt er dan ook ander bier omdat het goedkoper is![]()
kankertopicquote:Op donderdag 13 september 2007 20:43 schreef -skippybal- het volgende:
kankerranzig
quote:
Nee man.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Kreeg je zeker gratis bij de cornflakes ofnie...
Jongeman wil jij niet meer schelden met kanker ... mijn moeders en neven zijn er aan dood gegaanquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Nitros het volgende:
ik heb er nog nooit van gehoord is het een nieuw merk dat pas in de winkels ligt?
dakloos nederland in elk geval.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
biern00b! Schutter is beroemd én berucht in het heule land!
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongeman wil jij niet meer schelden met kanker ... mijn moeders en neven zijn er aan dood gegaan
[..]
Jongeman wil jij niet meer schelden met kanker ... mijn moeders en neven zijn er aan dood gegaan
[..]
Aan schutters zul je bedoelenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Straatkrantverkoperquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
Schutters Pils roeleert en is goedkoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |