HA! Dan heb ik het TOCH gezegdquote:Op zondag 16 september 2007 17:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ik snap zowiezo de strekking van zulke opmerkingen niet, wat verwachten ze nou dat je dan zegt? 'Ok dan krijg je nu van mij 10% korting' ofzo?![]()
Als er geen mensen in een supermarkt werken, waar kocht jij dan je vreten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Wen er maar alvast aan want dit zal niet de laatste zijn.
Dit hoort gewoon bij je onderbetaalde flutbaantje
Omdat op internet de mensen lekker anoniem hun persoonlijke frustraties kunnen afreageren op andere mensen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef Nitros het volgende:
[..]
waarom doe je nu ook zo gemeen tegen mij lid Het_Jodenkoek kan het niet wat normaler of moet ik dan in een ander subforum zijn waar er minder gescheld is als iemand dit subforum heeft laat het dan weten want dan ga ik daar wat rondscharrelen
omdat het niet jouw probleem is maakt het niet minderquote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef Adelante het volgende:
gelukkig zijn er nog echte problemen
Waar the fuck heb jij het nou weer over, ik zeg dat dit bij je baantje hoort.quote:Op maandag 17 september 2007 00:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als er geen mensen in een supermarkt werken, waar kocht jij dan je vreten?
AH![]()
ja ben ook een AH medewerker en zit ook soms achter de kassa en weet dus ook hoe ellendig klanten kunnen zijn.
Amen.
gut oh gut wat ben jij stoer zeg! Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het nou weer over, ik zeg dat dit bij je baantje hoort.
Take some responsibility bitch
Hoiquote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
gut oh gut wat ben jij stoer zeg! Mag ik je aanraken?
Na het zien van je foto, liever nietquote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
gut oh gut wat ben jij stoer zeg! Mag ik je aanraken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |