1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | 2. Sir Matt Busby (Eng) 3. Ernst Happel (Oos) 4. Sir Alex Ferguson (Scho) 5. Bill Shankly (Eng) 6. Bob Paisley (Eng) 7. Brian Clough (Eng) 8. Bela Guttman (Hon) 9. Miguel Muñoz (Spa) 10. Arséne Wenger (Fra) 11. Arrigo Sacchi (Ita) 12. Jock Stein (Scho) 13. Helenio Herrera (Arg) 14. Mario Zagallo (Bra) 15. Johan Cruijff (Ned) 16. José MOurinho (Por) 17. Marcello Lippi (Ita) 18. Luiz Felipe Scolari (Bra) 19. Vicente del Bosque (Spa) 20. Franz Beckenbauer (Dui) 29. Guus Hiddink (Ned) 36. Louis van Gaal (Ned) |
Het lijstje staat onder de postquote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef mcyodogg het volgende:
Ben benieuwd welk lijstje The Times nu weer kan verzinnen. Ze zijn er wel veel mee bezig zeg.
Ik bedoel meer voor de volgende keer. De laatste 2 maanden heb ik de top 50 beste, slechtste, hardste spelers en nu dus managers voorbij zien komen. Ze maken er nogal een hobby van. Maar het is in ieder geval leuk discussiematriaal.quote:
Als hij Cruijff niet als speler had gehad, stond hij niet eens op deze lijstquote:Op donderdag 13 september 2007 19:11 schreef koningdavid het volgende:
Michels.![]()
Meest belangrijke persoon voor Ajax ooit. Bracht de club zo ongeveer in zijn eentje naar de top.![]()
Wel. De totale cultuuromslag bij Ajax is volledig de verdienste van Michels. Michels maakte Ajax een topclub.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als hij Cruijff niet als speler had gehad, stond hij niet eens op deze lijst
Ahum. Wat dacht je van Vic Buckingham? Wel eens van gehoord?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel. De totale cultuuromslag bij Ajax is volledig de verdienste van Michels. Michels maakte Ajax een topclub.
Wat dacht je van Fabio Capello. Als je zijn erelijst als trainer ziet, bij diverse clubs, in loodzware competities, in het moderne voetbal waarbij de top veel groter is en dichter bij elkaar ligt.quote:
Voor Britse begrippen viel dit nog me. Par jaar geleden zo'n lijstje in een Engeland stonden er 15 Britten in de top 20.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Roflbroek het volgende:
Beetje een chauvinistisch lijstje maar toch mooi dat Michels bovenaan staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |