quote:Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
brief schrijven. krijgt ie zo een gratis doos vol chips toegestuurd.
serieus ?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
brief schrijven. krijgt ie zo een gratis doos vol chips toegestuurd.
quote:
Soms willen ze dat weleens doen hoor, als je een klacht hebt/iets vind. Je kan het altijd proberen.quote:
Ahhh daar was mn sleutel dusquote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
WTF ... koopt een gozer uit mn klas een zak chips van doritos .. weetje wat er in zat ?
Een veroeste huissleutel
klacht : Lays stopt rare dingen in onze chips !
Wij hebben serieus op de verpakking lopen kijken of er geen prijsvraag wasquote:Op donderdag 13 september 2007 18:30 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ahhh daar was mn sleutel dus![]()
Anders ff vragen of ze bij lays niet een actie had met "wie de sleutel van een villa of kasteel vind, wint een villa in ibiza of een kasteel in transilvania![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef ireallylovejazz het volgende:
de mannen van marlboro schrijven dat je een pakje peuken van ze kocht met maar 17 sigaretten.. krijg je zo een blokkie kanker thuis gestuurd.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef ireallylovejazz het volgende:
de mannen van marlboro schrijven dat je een pakje peuken van ze kocht met maar 17 sigaretten.. krijg je zo een blokkie kanker thuis gestuurd.![]()
![]()
en je zit nog op school?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Disclamer: Mijn gebrek aan humor of ander inzicht in posts in het algemeen is een gezond gevolg van mijn toestand (zwanger dus) op het moment.
... het is ok !
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef amaranta het volgende:
Grrr.
Toen ik 10 was heb ik ook een brief naar Croky, of hoe die chips toen ook heetten, gestuurd met het verhaal dat er verkoolde chips in het zakje zaten.
Kreeg een heel pakket chips thuis met wokkels en diverse andere chips.
ZO BETER?
Ik dacht dat je bedoelde dat ik kinderachtig wasquote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef amaranta het volgende:
Grrr.
Toen ik 10 was heb ik ook een brief naar Croky, of hoe die chips toen ook heetten, gestuurd met het verhaal dat er verkoolde chips in het zakje zaten.
ZO BETER?
Jokkebrok, Wokkels zijn van Smiths.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef amaranta het volgende:
Grrr.
ZO BETER?
Scherpquote:Op donderdag 13 september 2007 19:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jokkebrok, Wokkels zijn van Smiths.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wij hebben serieus op de verpakking lopen kijken of er geen prijsvraag was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |