Vreselijk. Dan weer een commissie die zich met de koers bemoeit, dan weer een mastodont die niet wil dat een andere bejaarde zich voor het voorzitterschap kandideert. Gekkenhuis.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:32 schreef SCH het volgende:
Ja leuk, al die oudgedienden met een meninkje
Omdat ik al 5 maanden geen mod meer ben, en de huidige prutsers niets doen?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Zeg Sidekick, waarom zijn er twee topics open over deze kwestie?
quote:Wilders flirt met Verdonk
(Novum) - PVV-leider Geert Wilders wil graag een gesprek met Rita Verdonk. Dat zei hij donderdag in een reactie op het besluit van de VVD-fractie om de oud-minister voor Integratie uit de fractie te zetten.
Hij vindt het jammer dat Verdonk voor de laatste Kamerverkiezingen niet samen met hem een partij heeft opgericht. "We hadden samen een partij kunnen oprichten die de VVD vermorzelt."
Wilders stapte eerder zelf uit de VVD-fractie en spreekt als 'ervaringsdeskundige'. "Het is een moeilijke tijd voor haar. Het is heel moeilijk om iets te verlaten waar je jarenlang heel hard voor hebt gewerkt."
Verdonk heeft inmiddels aangegeven dat ze niet overstapt naar de PVV van Geert Wilders. Voor Verdonk zijn er twee opties, stelde zij donderdagmiddag: een eigen beweging oprichten of uit de politiek stappen. Wilders betreurt het dat Verdonk al op voorhand de deur dichtgooit.
En met al die voorkeursstemmen is daar ook reden voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft ze al aangegeven. Geen wonder, want ze wilt zelf de baas zijn.
Waarom? Die heeft ze toch ook mede aan de VVD te danken?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En met al die voorkeursstemmen is daar ook reden voor.
De namen veranderen, het gepruts nietquote:Op donderdag 13 september 2007 18:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat ik al 5 maanden geen mod meer ben, en de huidige prutsers niets doen?
Ja, dat was ook mijn eerste reactie toen ik het hoorde. Rutte moet maar hopen dat Verdonk in de kamer blijft.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het ergste is nog dat je er Ton Elias voor terugkrijgt.!
Ik hoop dat Verdonk in de kamer blijft en dat ze een eigen Partij begint. Misschien komt er dan een keer een soort VVD met weer echt rechtse koers.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat was ook mijn eerste reactie toen ik het hoorde. Rutte moet maar hopen dat Verdonk in de kamer blijft.
Omdat omgekeerd heeft Verdonk een grote hoeveelheid mensen op de VVD laten stemmen. Partijen moeten uiteindelijk hun best doen goed te scoren bij het electoraat, anders komt er van de politieke standpunten niets terecht.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Die heeft ze toch ook mede aan de VVD te danken?
Dat is juist het leuke van relletjes bij de VVD! Een blik oudgedienden wordt opgemaakt en ze staan klaar met hun mening. Net ook alweer Dijkstal bij 1 vandaag.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:32 schreef SCH het volgende:
Ja leuk, al die oudgedienden met een meninkje
Dat is niet zo, Vonhoff wordt van oudsher tot de linkervleugel gerekend.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfs Vonhoff trekt partij voor Rute terwijl Henk toch echt van de rechterflank is.
Hij was de grootste voorstander van Ayaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, erg vreemd om het andere topic te sluiten...
Maar goed:
[..]
Dat is niet zo, Vonhoff wordt van oudsher tot de linkervleugel gerekend.
Ja en?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was de grootste voorstander van Ayaan.
Nee, maar dat was al duidelijk tijdens de kwestie Hirsi Ali. Toen hield hij gezamenlijk een persconferentie met Hirsi Ali en haalde fel uit naar Verdonk.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef gronk het volgende:
Zalm nu bij netwerk. Kunt toch wel duidelijk proeven dat-ie geen fan is van Rita V.
Ach, peilingen heb je nu toch geen ruk aan. Richting de verkiezingen wordt het pas weer interessant.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef Sidekick het volgende:
Volgens peilingen zou ze de helft van Wilders en een kwart van de VVD kunnen opstrijken.
Het zijn geen weersvoorspellingen, maar geven toch wel een redelijke indicatie.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Peter R de Vries zou ooit ook 10 zetels kunnen halen. Deze peilingen kunnen nog niet serieus genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |