http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=99753quote:VVD-leider Rutte zet Rita Verdonk uit fractie
ANP
DEN HAAG - VVD-fractieleider Mark Rutte heeft Tweede Kamerlid en voormalig minister Rita Verdonk uit de fractie gezet. De VVD-politica neemt 24 uur de tijd om zich te beraden of ze in de Kamer blijft als eenmansfractie of de politiek helemaal verlaat.
,,De komende 24 uur moet ik een hele zware beslissing nemen, daar neem ik goed de tijd voor'', zei Verdonk na afloop van een crisisfractievergadering. ,,Ik had dit helemaal niet verwacht. Ik ben Rutte helemaal niet afgevallen. Ik ben verbijsterd.''
How very PvdA.quote:
wat omdat je eigen clubje het nu meldt zekerquote:Op donderdag 13 september 2007 15:08 schreef SCH het volgende:
Het is nu definitief.
http://nos.teletekst.nl
De Volkskrant was eerder.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
wat omdat je eigen clubje het nu meldt zeker![]()
![]()
Face it, qua actualiteit moet de PO al geruime tijd RTL voor zich laten![]()
Hier kon je op wachten.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het juiste moment is gezocht. Ze is (weer) voorbijgestreefd door Wilders qua populariteit, dus was het draagvlak groter. En Rutte is zich tamelijk aan het profileren op het moment met semi-intellectuele stukjes en mooidoenerij. Wat niet verhindert dat hij heel wat sigaren tegen zich in het harnas heeft gejaagd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
wat omdat je eigen clubje het nu meldt zeker![]()
![]()
Face it, qua actualiteit moet de PO al geruime tijd RTL voor zich laten![]()
Ook op basis van het gerucht.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor. De NOS meldt het pas als het 100 procent zeker is, dat is het beleid. RTL speculeert om zo de eerste te kunnen zijn, die gingen af op de geruchten, die natuurlijk wel vrij sterk waren.
Het is maar waar je voor kiest.
Ik sta 4kant voor de POquote:Op donderdag 13 september 2007 15:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ga er ook nog serieus op in ook.
Ga je nu ook nog een beetje TV Noord lopen dissen?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:38 schreef SCH het volgende:
Ik wil gewoon graag aan Groiningen uitleggen hoe het het in het grote westen gaat.![]()
Die hadden het zeker als eerstequote:Op donderdag 13 september 2007 15:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ga je nu ook nog een beetje TV Noord lopen dissen?![]()
Blijf je goed op de hoogtequote:Op donderdag 13 september 2007 15:44 schreef SCH het volgende:
Bijna al die politieke rellen gebeuren op donderdag, mijn vrije dag
Op mijn werk blijf ik beter op de hoogte en zijn dit ook leuke dagen, alhoewel wel erg hectisch en vaak niet erg inhoudelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blijf je goed op de hoogteElk nadeel heb z'n voordeel sprak een groot filosoof uit eens.
Nou, gelukkig is alles weer pais en vree.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef Sidekick het volgende:
Storm in een glas water.
But then again, dat dacht ik wel meer over zaken die toch gingen ontploffen.
Nee, volgens mij heet ze dan gewoon Groep Verdonk.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:08 schreef SCH het volgende:
Ze schijnt toch een eigen partij te beginnen.
Kan ze meteen namens die partij in de kamer gaan zitten dan?
Speelde dat ook niet tijdens het vertrek van Eerdmans? Volgens mij mocht hij in de kamer niet de naam 'Één NL' voeren tot aan de verkiezingen.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:08 schreef SCH het volgende:
Kan ze meteen namens die partij in de kamer gaan zitten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |