abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55035332
kleine update:

Mijn vriendin werd vanochtend door de politie gebeld of wij willen stoppen met overlast melden. Zij kunnen hier niets aan doen want als zij niet thuis is wanneer de honden blaffen kan ze er ook niet op aangesproken worden. de hele vorige afspraak van de hondenbirgade als we steeds bleven klagen waren ze vergeten.

Mijn vriendin gaf dat wij dit moeten doen van de woningbouw, nu gaat de politie contact opnemen met de woningbouw. Zucht, wat een gezeik zeg.
pi_55035354
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef exode het volgende:
kleine update:

Mijn vriendin werd vanochtend door de politie gebeld of wij willen stoppen met overlast melden. Zij kunnen hier niets aan doen want als zij niet thuis is wanneer de honden blaffen kan ze er ook niet op aangesproken worden. de hele vorige afspraak van de hondenbirgade als we steeds bleven klagen waren ze vergeten.
Mijn vriendin gaf dat wij dit moeten doen van de woningbouw, nu gaat de politie contact opnemen met de woningbouw. Zucht, wat een gezeik zeg.
wtf

jij hebt overlast en je mag daar de politie niet meer voor bellen? Waardoor er dus niets (extra) op papier komt.

[ Bericht 3% gewijzigd door tongytongylickylicky op 04-12-2007 15:13:27 ]
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_55036344
Precies, dat was ook mijn reactie. Mijn eerste ingeving was ook: dus als ik de stereo keihard aanzet en vervolgens wegga komen ze niet langs want ik ben er toch niet. Kan ook gewoon niet open doen en doen alsof ik er niet ben.

Ik vrees dat het nog laaaaaaaaaang gaat duren voordat wij weer een beetje rust hebben.

Ik ga binnenkort ook maar weer eens aanbellen, hoorde van de buurjongen dat ze bang is voor mij. (tja...zoals hierboven staat, ben 1 keer giga kwaad geworden middenin de nacht nadat we weer eens gewekt werden door haar stereo en als je vader dan net overleden is, is dat de spreekwoordelijke druppel)

Heb ondertussen ook al rond gekeken over het inbeslagnemen van honden maar dat doen ze (terecht) niet zomaar. De dierenbescherming bellen vind ik ook een behoorlijke stap: ze zorgt zover ik kan beoordelen harstikke goed voor haar honden. En of het cht rustiger wordt als die honden weg zijn...dan gaat ze waarschijnlijk nog meer drinken en feestjes bouwen middenin de nacht.
pi_55136875
Ik denk dat je gewoon je dossier moet blijven opbouwen richting woningbouw en politie, als je spullen voor haar deur vind zou ik zeggen: bij geld wie zegt dat het van haar is pak het op en zie het als een vorm van smartegeld,voor het paspoort zou ik zeggen gooi het niet meer in de brievenbus maar stuur het ongefrankeerd in een enveloppe naar de ambassade,ze zal dan moeten melden dat ze haar paspoort kwijt is en een nieuw aan moeten vragen als dit maar vaak genoeg plaatsvind zal op een gegeven moment de ambassade wel lastige vragen gaan stellen ook kan ze dan problemen met de politie krijgen in het kader van de wet op de identificatie,wat andere rommel in het portaal aangaat die zou ik deponeren in het vuilenshok,ook zou je met de andere buren kunnen afspreken dat bij de eersvolgende huursverhoging jullie massaal deze weigeren i.v.m. een verstoort huurgenot dan mogen zij bij de huurcommissie uit komen leggen waarom er niets aan deze overlast gedaan word.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')