Ik denk dat je gewoon je dossier moet blijven opbouwen richting woningbouw en politie, als je spullen voor haar deur vind zou ik zeggen: bij geld wie zegt dat het van haar is pak het op en zie het als een vorm van smartegeld,voor het paspoort zou ik zeggen gooi het niet meer in de brievenbus maar stuur het ongefrankeerd in een enveloppe naar de ambassade,ze zal dan moeten melden dat ze haar paspoort kwijt is en een nieuw aan moeten vragen als dit maar vaak genoeg plaatsvind zal op een gegeven moment de ambassade wel lastige vragen gaan stellen ook kan ze dan problemen met de politie krijgen in het kader van de wet op de identificatie,wat andere rommel in het portaal aangaat die zou ik deponeren in het vuilenshok,ook zou je met de andere buren kunnen afspreken dat bij de eersvolgende huursverhoging jullie massaal deze weigeren i.v.m. een verstoort huurgenot dan mogen zij bij de huurcommissie uit komen leggen waarom er niets aan deze overlast gedaan word.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.