Ik heb nu zelfs een zeer afzichtelijke en onvolwassen vijfdagensnor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef Gellius het volgende:
Je hebt je baard ook nog?
Je gaat je charmes in de strijd gooien voor een handtekening?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Zo. Ik heb gedoucht en ga schone kleren aandoen. Speciaal voor Paul Weller.
Nee, hoor. Ik heb 't genoegen al eens mogen smaken hem een hand te geven en een praatje met 'm te maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat je charmes in de strijd gooien voor een handtekening?
Jullie verwachten er echt teveel van.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef Gellius het volgende:
Je hebt je baard ook nog?
Ik ben niet met die hype begonnen, dat komt door Pope.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef dwerg het volgende:
[..]
Jullie verwachten er echt teveel van.
Ik vraag het natuurlijk niet enkel voor mezelf, IR, maar voor iedereen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb nu zelfs een zeer afzichtelijke en onvolwassen vijfdagensnor.
Maar goed, als ik je daar een plezier mee kan doen...
Wat is dat?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan moet je komende week precies het tegenovergestelde doen.
Correctie. Neigingen moeten we onder controle hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En tegen neigingen moeten we vechten, mensen.
Ik ken dr niet, dus dat suggereert dat die foto minstens 4 jaar oud is. Maar als je heel goed je best doet kan ik wel iemand vinden die haar kent. Maar dan moet je dinsdag of vrijdag maar langskomen, dan is je cover eindelijk blown.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
IR, ik wil met Alice T naar bed. Kan je dat regelen?
Je bent voor mijn gevoel ook cynischer dan goed voor je is, de laatste tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |