Tsja das pech voor je. Slotje !!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:34 schreef Myers het volgende:
Ben vorige week gestopt met m'n opleiding. Moet ik alsnog collegegeld betalen voor de maanden september en oktober. Dat zuigt. Had m'n stufi al stopgezet.
Groetjes
Jep.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef don-diablo het volgende:
dat zuigt idd...
True.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
eigen schuld
Jep.quote:
Daar denk ik al 6 jaar over na, er zit gewoon niet zoveel boeiends tussen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
had je maar eerst goed na moeten gaan denken over wat je wilde gaan studeren.
klacht: mensen die iene-miene-mutte doen op het moment dat ze een studie kiezen en vervolgens gaan zeiken
Nope.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:39 schreef wise het volgende:
krijg je terug dacht ik
Hier is dat voor 1 septemberquote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef sandermans het volgende:
Als je voor 1 oktober stopt krijg je het idd terug volgens mij
Dat dus. Mislukt pestventje, dat ben je TS.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
had je maar eerst goed na moeten gaan denken over wat je wilde gaan studeren.
klacht: mensen die iene-miene-mutte doen op het moment dat ze een studie kiezen en vervolgens gaan zeiken
Ga eens werken met je luie reet dan, in plaats van parasiteren op kosten van de staatquote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Myers het volgende:
Daar denk ik al 6 jaar over na, er zit gewoon niet zoveel boeiends tussen.
[..]
Nope.
en dan ben ik het nu met jou eensquote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga eens werken met je luie reet dan, in plaats van parasiteren op kosten van de staat![]()
Waar staat dat ik dat doe? Als je de OP had gelezen dan kon je zien dat ik m'n stufi al had stopgezet. Ook heb ik geen luie reet. Verder ben je zelf een pestventje.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga eens werken met je luie reet dan, in plaats van parasiteren op kosten van de staat![]()
nopequote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef sandermans het volgende:
Als je voor 1 oktober stopt krijg je het idd terug volgens mij
bij deze een officiele doodsverwensing gericht aan uquote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
namens TS of namens jezelf?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:53 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
bij deze een officiele doodsverwensing gericht aan u
Laat hem lekker studeren dan verdient hij genoeg om jouw uitkering te kunnen betalen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Laat hem lekker studeren dan verdient hij genoeg om jouw uitkering te kunnen betalen.
bij deze:quote:Op donderdag 13 september 2007 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
namens TS of namens jezelf?wel zo vriendelijk als je er een afzender bijdoet
![]()
![]()
Je kan ook het topic lezen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:03 schreef vanBnaarC het volgende:
Je kan geld gewoon voor 1 oktober nog terug vragen
Op 11 oktober is het dierendagquote:Op donderdag 13 september 2007 13:03 schreef vanBnaarC het volgende:
Je kan geld gewoon voor 1 oktober nog terug vragen
Ga jij PierreBetfair ff pesten ofzo, met je nutteloze postsquote:Op donderdag 13 september 2007 13:15 schreef kikoooooo het volgende:
Had je maar voor februari moeten stoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |