En als het 's morgens om 9 uur erg druk was was dat ook het enige wat ze nog hadden halverwege de trein.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:03 schreef Burghardt het volgende:
En nog belangrijker, je kon er bier krijgen.
is wel kut dat het 3x zo duur kostquote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef maffemuts het volgende:
Idd op trajecten van 30 minuten of langer kom je ze inderdaad nog tegen, cappuccino, espresso thee, gevulde koeken, stroopwafels marsen.. alles voor 3x zo duur als dat t buiten de trein kostje vind ze overig ook alleen maar op intercitys en niet op lokale boemels en/of stoptreinen
alles kost tegenwoordig 3x zo duur...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
is wel kut dat het 3x zo duur kost
houd je bek, idioot.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mijn zijn ze daar in 2003 mee gestopt. Toen zat ik in mijn 2e jaar en toen ik op een dacht wat snoepje wou kopen zei die vent dat dit de laatste keer was.
Toen kon je ook nog rokeren in de trein. Da was relex.
Bedankt voor de aanvullende informatie, lid Nitrosquote:Op donderdag 13 september 2007 22:12 schreef Nitros het volgende:
in de film van harry potter heb je ook snoepjes die je kunt kopen in de trein en dan koopt harry er een heleboel omdat hij veel geld heeft geerft van zijn papa en mama
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |