Ook voor colleges ja. Dat wordt voor het eerst in jaren weer voor 10.00 uur m'n bed uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef FredvZ het volgende:
Ook voor colleges enzo?
Hier was het wel altijd verplicht om aanwezig te zijn op een practicum, zolang je het nog niet af had. Maar colleges boeide niemand eigenlijk of je er nou wel of niet was.
Precies.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik voorspel een HBO-Uni battle in dit topic![]()
Ik hoop niet dat je met zo'n instelling naar je stage / werk gaat.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
Pfff, wat betuttelend. Je bent toch verdomme geen kind meer dat aan het handje naar school gebracht hoeft te worden.
Grapje toch? Dat je nooit voor 10u je bed uitkomt, bedoel ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ook voor colleges ja. Dat wordt voor het eerst in jaren weer voor 10.00 uur m'n bed uit.![]()
Iva Driebergen 90%quote:Op donderdag 13 september 2007 10:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ga nu het 2e jaar HBO in en sinds begin dit jaar hebben ze een aanwezigheidsplicht ingevoerd van fucking 75%.![]()
Als je je hier niet aan houdt kun je geen tentamens afleggen.
Ik zit toch godverdomme niet meer op de middelbare school, laat iedereen lekker zelf bepalen of ie wel of niet komt.![]()
En wat als je ziek bent?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:34 schreef mousemicky het volgende:
75% ? Eitje!
In een van de werkgroepen die ik geef is er 100% aanwezigheidsplicht. Ben je er 1 keer niet, maak je een vervangende opdracht. Ben je er meer dan 1 keer niet moet je t vak gewoon opnieuw volgen volgend jaar...
En ja, dit is op de uni...
Waarom zou ik voor 10 uur m'n nest uit gaan? Veel te vroeg enzo.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Grapje toch? Dat je nooit voor 10u je bed uitkomt, bedoel ik.
Dat mag je dus 1 keer gebeuren, en dan krijg je alsnog een vervangende opdracht...quote:
wat heb jij te zoeken op het HBO?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ga nu het 2e jaar HBO in en sinds begin dit jaar hebben ze een aanwezigheidsplicht ingevoerd van fucking 75%.![]()
Ik zit toch godverdomme niet meer op de middelbare school, laat iedereen lekker zelf bepalen of ie wel of niet komt.![]()
Nah, dan moet je helemaal vroeg opstaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:04 schreef wise het volgende:
[..]
wat heb jij te zoeken op het HBO?
ga lekker in de plantsoendienst werken![]()
tja, met HBO ben je ook gewoon scholier en niet studentquote:Op donderdag 13 september 2007 10:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
JA LACHEN MAN WHAHAHAHAHAHAAHAHAHA!11!111ĦĦ!!!!111!1quote:Op donderdag 13 september 2007 11:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tja, met HBO ben je ook gewoon scholier en niet student
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |