quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef LENUS het volgende:
"Zo wat ben ik moe zeg, ik ga vanavond heerlijk vroeg onder de klamme lappen".
klamme lappen![]()
Nog nooit van gehoord..quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef LENUS het volgende:
klamme lappen![]()
En jij bent?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:48 schreef Pegasus_rules het volgende:
hallo meneertje Lenus, daar ben ik weer
Heb jij een lap?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal je een klamme lap in de nek leggen![]()
verkapt-kijk-mij-stoer-zijn-want-ik-heb-dekens-van-wolquote:
Kleine correctie: het is tussen de klamme lappen gaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef LENUS het volgende:
klamme lappen![]()
Geacht heer/mevrouw,quote:Op donderdag 13 september 2007 10:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kleine correctie: het is tussen de klamme lappen gaan.
OMGquote:Op donderdag 13 september 2007 10:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Geacht heer/mevrouw,
Bedankt voor uw opmerkzaamheid. Dankzij uw oplettendheid kunnen wij onze diensten verder verbeteren, wat weer tegen goede komt aan de kwaliteit van onze service. Mocht u nog meer zaken/fouten opvallen, aarzel dan niet om een reactie te posten.
Met vriendelijke groet,
Lenus
Geen dank, en bij dezen nog een kleine correctie: het is geachte.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:14 schreef LENUS het volgende:
Geacht heer/mevrouw,
Bedankt voor uw opmerkzaamheid. Dankzij uw oplettendheid kunnen wij onze diensten verder verbeteren, wat weer tegen goede komt aan de kwaliteit van onze service. Mocht u nog meer zaken/fouten opvallen, aarzel dan niet om een reactie te posten.
Met vriendelijke groet,
Lenus
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:21 schreef Catch22- het volgende:
bij klamme lappen denk ik meer aan de genitalien van een vrouw die 11 kinderen heeft gebaard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |