Ducktapequote:Op donderdag 13 september 2007 08:42 schreef Pegasus_rules het volgende:
Ik heb een fucking hekel aan personen die een petje op het haar hebben staan, meestal schuin. Ziet er totaal niet uit. Ik heb dan altijd erge zin daar tegen aan te slaan, maar ja dan word je doodgeslagen........ Hoe zou dat petje in godsnaam nu kunnen blijven staan, vet haar ??
Klacht: Petjes op het haar
Was het een marrokaan? Zoja fietste die op z'n achterwiel?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:08 schreef OA het volgende:
Vanochtend zag ik er ook weer eentje lopen....![]()
Dat zijn dan Warokkanen hequote:Op donderdag 13 september 2007 09:08 schreef OA het volgende:
Vanochtend zag ik er ook weer eentje lopen....![]()
Over het algemeen Marokkanen, maar ook 'gewone' Nederlanders kunnen er wat van...![]()
Ja.quote:
Nee, hij stapte in een Golfje uit 1623...quote:Zoja fietste die op z'n achterwiel?
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:12 schreef OA het volgende:
Nee, hij stapte in een Golfje uit 1623...![]()
Gedeukt en verroest aan alle kanten.. Maar wel met mooie velgen...![]()
Gejatte velgen ??quote:Op donderdag 13 september 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Nee, hij stapte in een Golfje uit 1623...![]()
Gedeukt en verroest aan alle kanten.. Maar wel met mooie velgen...![]()
Nee, een weger natuurlijk!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lol net zoiets als een wigger dus.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:19 schreef Pegasus_rules het volgende:
[..]
Gejatte velgen ??
Mist iemand zijn velgen ?
Heb je misschien Pics ?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:43 schreef TryX het volgende:
Dat is juist de echte vette ghetto style ja! Respectt je weetz!
De meeste FOK!kers komen wel eens buiten hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 09:50 schreef Pegasus_rules het volgende:
[..]
Heb je misschien Pics ?
Ik kan niets vinden op het internet om de fokkers te laten zien hoe gek het staat
Helaas heb je gelijk ook, die kutpetjes zie je overalquote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste FOK!kers komen wel eens buiten hoor. Kan me niet voorstellen dat je dit debiele fenomeen nog niet gezien hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |