quote:Op donderdag 13 september 2007 02:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
vroeger dachten ze dat de aarde ook plat was
Wat wil je nu eigenlijk beweren?....toch niet....neuhhhh donder op.....echt waar???quote:Op donderdag 13 september 2007 02:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
vroeger dachten ze dat de aarde ook plat was
Zo!...jij bent goed met woorden!quote:Op donderdag 13 september 2007 03:00 schreef Lamon het volgende:
Geenstijl plat?
Weet je zeker dat de site niet geimplodeerd is door de onwereldse domheid die er op dagelijkse basis neergepend wordt?
Ik bedoel, je kunt er lang of kort over praten, hoe leuk het ook is om zo'n zielige, op vijfjarige en wat langzame leerlingen ingestelde site ter puur leedvermaak te bezoeken, zo'n overdosis aan geestelijke armoede, moet zichzelf vroeg of laat toch opblazen?
Ik geloof niet in God, maar zelfs zonder Hem, is het toch enkel maar een kwestie van des Werelds evenwicht, dat die site niet op die stompzinnige en zogenaamd rebelse, maar in praktijk juist zielig en zelfs mietig veilige manier van die kortzichtige "kijk ons eens assertief zijn" manier, voort kan blijven borduren?
Cool, daar heb je die icon weer, voor geestelijk gehandicapte users zonder enige emotionele inhoud.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 03:09 schreef ach het volgende:
Lamon, geil je erop om rond 3 uur 's nachts zo triest te zitten doen? Wat een kankerleven zal jij hebben zeg![]()
Je zit vol complimenten zie ik!quote:Op donderdag 13 september 2007 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Cool, daar heb je die icon weer, voor geestelijk gehandicapte users zonder enige emotionele inhoud.
Die zie je vaak deze dagen.
Weet ik niet. De combinatie van username+avatar+tekststijl stond me gewoon niet aanquote:Op donderdag 13 september 2007 03:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb ik je beledigd?
Of ben jezelf juist degene die nu begint?
Want ik kan me niet herinneren jou ooit iets misdaan te hebben.
Zo ja, kun je dan die vraag niet beter terugkoppelen aan jezelf?
Ik had het niet over jou persoonlijk hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 03:18 schreef YoWilly het volgende:
Je zit vol complimenten zie ik!
Maar ik ben blij dat je inziet dat ik er speciaal voor jou ben![]()
Geen probleem.....we zijn weer vriendjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 03:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou persoonlijk hoor.
Ik heb niet zo'n uitgebalanceerde mening over users op een forum die nog nooit iets van zichzelf hebben laten zien, het was meer een algemene constatering over het volk hier en masse.
Ik ben niet zo van het praten over de specificaties van apparatuur, helaas.quote:Op donderdag 13 september 2007 03:32 schreef YoWilly het volgende:
Geen probleem.....we zijn weer vriendjes.![]()
Maar als je op zoek bent naar meer diepgang dan zou je hier eens moeten kijken!.....wellicht intressant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |