abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53137600
Die opmerking over de onliner spreekt duidelijk nogal wat users aan.
***** Kraak.....
pi_53137601
Ok, mensen dus gewoon
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_53137696
Dramaqueens
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53139590
Ik heb een hekel aan randdebielen die geen leven hebben en tot 's avond heel erg laat een beetje nutteloze topics openen op één of ander forum op het internet. En dan tot overmaat van ramp heb je dan ook nog van die mensen die het woord 'misschien' niet goed schrijven...

Sorry, wilde even zeiken, en een poging doen om in je doelgroep te vallen... (leuke oneliner)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_53146051
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:01 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb een hekel aan randdebielen die geen leven hebben en tot 's avond heel erg laat een beetje nutteloze topics openen op één of ander forum op het internet. En dan tot overmaat van ramp heb je dan ook nog van die mensen die het woord 'misschien' niet goed schrijven...

Sorry, wilde even zeiken, en een poging doen om in je doelgroep te vallen... (leuke oneliner)
Je hebt helemaal gelijk, maar ik was godvergeten dronken, en ik kan nooit goed slapen, dus er zijn een paar verzachtende omstandigheden.
Dat ik dat even duidelijk heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')