Ik open zelden tot nooit klaagtopics omdat ik zelden echt kwaad, depressief of verongelijkt ben.
Maar aangezien mijn irritatie wel af en toe ernstig naar voren komt, al kan het me over 7 uur wanneer ik weer nuchter wakker wordt allemaal geen worst meer boeien, smeed ik nu het hete ijzer even.
Ik maak gewoon even een compleet rijtje van alles wat ik nu snel kan bedenken en voor geen meter trek bij mensen die ik tegenkom, in mijn dagelijkse leven en zelfs op dit forum.
![]()
In willekeurige volgorde:
-Mensen die zo dom en gefrustreerd en op een ongezonde manier onvolwassen zijn, dat ze het leuk vinden om tegen bepaalde bevolkingsgroepen te ageren. (Dit gaat verder dan racisme, het is niet de groep waartegen dit soort mongolen ageren, het gaat om het feit dat mensen er daadwerkelijk plezier uit halen om hele bevolkingsgroepen, die zelden onder 1 noemer te vatten zijn, gewoon negatief samen te vatten.) Dit komt voor bij ieder ras, ieder geloof, iedere Nederlander. Het beperkt zich dus zeker niet tot 1 duidbare bevolkingsgroep, zoals de treurige dragers van dergelijke opvattingen geloven..
-Asociaal en winstbelust gedrag.
Mensen die ZO dom zijn, dat ze niet door hebben dat ze ooit doodgaan en dat al het profitererend en eigenbelust gedrag wat ze ooit vertoond hebben in een seconde vergeten is, en dat het voor niemand nooit enige waarde heeft gehad, terwijl het ze zinloos genoeg toch een heel leven lang beheerst heeft, alsof ze het ook maar iets meer op geleverd zou hebben uiteindelijk.
Niet dat ze zich dat ooit realiseren, want ze zijn dom en dood (nu of in de toekomst), wat het alleen maar treuriger maakt.
-Dramaqueens.
Mensen die dag in, dag uit denken dat zij degenen zijn die het meest te lijden hebben.
Anderen kunnen nooit daadwerkelijk in hun gevoelswereld kijken, want zo moeilijk als zij het wel niet hebben kunnen anderen het onmogelijk hebben.
Het soort lui dat de tv uitzet tijdens een spotje over stervende kinderen in Afrika, om zich te gaan bedenken, dat hun relatieprobleem, hun financieele zorgen, de dood van een familielid, of de moeilijkheden op werk zo onoverkomelijk zijn, dat ze aan niets anders kunnen denken. Ik zou het mietjesgedrag noemen, ware het niet dat ik het gevoel heb dat ik daar onterecht homofiele mensen mee voor de kop stoot, terwijl sommige daarvan ver boven dat soort idioterie staan, dus ik onthou me even van een term.
-En als simpele sidenote, passend wat het forum waar ik het inzet betreft, iedere puber die een onvermijdelijke zogenaamde "catchy" oneliner gaat maken als reactie, aangezien dat, zonder welke twijfel dan ook, voorspelbaar genoeg de meerderheid van de reacties, mochten die er uberhaupt zijn, zal gaan dicteren .
![]()
Mischien lijkt het allemaal wat gefrustreerd, maar ik kan je verzekeren, ik ben een heel gelukkig mens, alleen ik trek zoveel soms zo niet goed, en ben niet te beroerd om dat in beschonken toestand keer op keer met jan en alleman te delen, omdat ze zo verdomde irritant zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lamon op 13-09-2007 02:11:29 ]