abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53137116
Ik open zelden tot nooit klaagtopics omdat ik zelden echt kwaad, depressief of verongelijkt ben.

Maar aangezien mijn irritatie wel af en toe ernstig naar voren komt, al kan het me over 7 uur wanneer ik weer nuchter wakker wordt allemaal geen worst meer boeien, smeed ik nu het hete ijzer even.
Ik maak gewoon even een compleet rijtje van alles wat ik nu snel kan bedenken en voor geen meter trek bij mensen die ik tegenkom, in mijn dagelijkse leven en zelfs op dit forum.

In willekeurige volgorde:

-Mensen die zo dom en gefrustreerd en op een ongezonde manier onvolwassen zijn, dat ze het leuk vinden om tegen bepaalde bevolkingsgroepen te ageren. (Dit gaat verder dan racisme, het is niet de groep waartegen dit soort mongolen ageren, het gaat om het feit dat mensen er daadwerkelijk plezier uit halen om hele bevolkingsgroepen, die zelden onder 1 noemer te vatten zijn, gewoon negatief samen te vatten.) Dit komt voor bij ieder ras, ieder geloof, iedere Nederlander. Het beperkt zich dus zeker niet tot 1 duidbare bevolkingsgroep, zoals de treurige dragers van dergelijke opvattingen geloven..

-Asociaal en winstbelust gedrag.
Mensen die ZO dom zijn, dat ze niet door hebben dat ze ooit doodgaan en dat al het profitererend en eigenbelust gedrag wat ze ooit vertoond hebben in een seconde vergeten is, en dat het voor niemand nooit enige waarde heeft gehad, terwijl het ze zinloos genoeg toch een heel leven lang beheerst heeft, alsof ze het ook maar iets meer op geleverd zou hebben uiteindelijk.
Niet dat ze zich dat ooit realiseren, want ze zijn dom en dood (nu of in de toekomst), wat het alleen maar treuriger maakt.

-Dramaqueens.
Mensen die dag in, dag uit denken dat zij degenen zijn die het meest te lijden hebben.
Anderen kunnen nooit daadwerkelijk in hun gevoelswereld kijken, want zo moeilijk als zij het wel niet hebben kunnen anderen het onmogelijk hebben.
Het soort lui dat de tv uitzet tijdens een spotje over stervende kinderen in Afrika, om zich te gaan bedenken, dat hun relatieprobleem, hun financieele zorgen, de dood van een familielid, of de moeilijkheden op werk zo onoverkomelijk zijn, dat ze aan niets anders kunnen denken. Ik zou het mietjesgedrag noemen, ware het niet dat ik het gevoel heb dat ik daar onterecht homofiele mensen mee voor de kop stoot, terwijl sommige daarvan ver boven dat soort idioterie staan, dus ik onthou me even van een term.

-En als simpele sidenote, passend wat het forum waar ik het inzet betreft, iedere puber die een onvermijdelijke zogenaamde "catchy" oneliner gaat maken als reactie, aangezien dat, zonder welke twijfel dan ook, voorspelbaar genoeg de meerderheid van de reacties, mochten die er uberhaupt zijn, zal gaan dicteren .

Mischien lijkt het allemaal wat gefrustreerd, maar ik kan je verzekeren, ik ben een heel gelukkig mens, alleen ik trek zoveel soms zo niet goed, en ben niet te beroerd om dat in beschonken toestand keer op keer met jan en alleman te delen, omdat ze zo verdomde irritant zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamon op 13-09-2007 02:11:29 ]
pi_53137125
Samenvatting?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53137127
Met een uitroepteken liever.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53137135
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_53137151
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:29 schreef -skippybal- het volgende:
Samenvatting?
quote:
-En als simpele sidenote, passend wat het forum waar ik het inzet betreft, iedere puber die een onvermijdelijke zogenaamde "catchy" oneliner gaat maken als reactie, aangezien dat, zonder welke twijfel dan ook, voorspelbaar genoeg de meerderheid van de reacties, mochten die er uberhaupt zijn, zal gaan dicteren .
Je bent als een aap voor me..
pi_53137156
TS is ook een dramaqueen!
pi_53137173
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

[..]

1. Ik ben geen puber
2. Als je zo quasi interessant wilt typen, doe dat dan wel op een beetje een uhm... minder slechte manier.
LastFM
  donderdag 13 september 2007 @ 01:36:29 #8
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_53137176
en het moraal van het verhaal is ???
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_53137182
En nu ga ik slapen, maar niet voordat ik me eerst heb afgetrokken al denkend aan m'n "catchy" oneliner
LastFM
  donderdag 13 september 2007 @ 01:38:36 #10
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53137189
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

[..]

Wat een catchy one-liner weer zeg...
pi_53137209
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:37 schreef -skippybal- het volgende:
En nu ga ik slapen, maar niet voordat ik me eerst heb afgetrokken al denkend aan m'n "catchy" oneliner
Waar je je lol uit haalt...
Dat aap-grapje was overigens niet persoonlijk bedoelt, je was toevallig de eerste die deed wat er ZO ontzettend inzat, er zullen er nog velen volgen...
Inhoudelijk reageren is zo moeilijk blijkbaar.
pi_53137342
drama-alert

@ serieus..
Nee, ts heeft gelijk
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_53137347
zonder die catchy one-liners, zal ik niet geregeld dit forum checken
pi_53137355
kuttopic.
*Hosselcopter*
pi_53137374
quote:
Op donderdag 13 september 2007 02:11 schreef Dibble het volgende:
kuttopic.
En een domme one-liner, en een subjectieve mening in 1 post. Gefeliciteerd, je bent geestelijk gehandicapt.
pi_53137421
Jammer Lamon.
Je zou toch veel beter kunnen en moeten weten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 september 2007 @ 02:35:32 #17
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_53137440
hey, het gaat over mij!

hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_53137444
quote:
Op donderdag 13 september 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Jammer Lamon.
Je zou toch veel beter kunnen en moeten weten?
Ik ben gewoon een beetje aan het zuigen. Na een geschiedenis van 6 jaar aan fatsoenlijke en vriendelijke posts, mag ik toch ook wel een keertje laag bij de gronds doen?
pi_53137448
quote:
Op donderdag 13 september 2007 02:16 schreef Lamon het volgende:

[..]

En een domme one-liner, en een subjectieve mening in 1 post. Gefeliciteerd, je bent geestelijk gehandicapt.
*Hosselcopter*
  donderdag 13 september 2007 @ 02:39:36 #20
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_53137451
quote:
Op donderdag 13 september 2007 02:37 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een beetje aan het zuigen.
Dat zei m'n vriendin vanacht ook
quote:
Na een geschiedenis van 6 jaar aan fatsoenlijke en vriendelijke posts, mag ik toch ook wel een keertje laag bij de gronds doen?
Wannabe oldbie

OT: Ga lekker slapen, als je over zeven uur nuchter wakker wordt zal het je geen worst meer boeien.

hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_53137461
quote:
Op donderdag 13 september 2007 02:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
OT: Ga lekker slapen, als je over zeven uur nuchter wakker wordt zal het je geen worst meer boeien.
Ik denk denk dat je overschat hoe belangrijk ik het nu vind.
Ik ben mijn tijd aan het doden, niets meer en niets minder.
  donderdag 13 september 2007 @ 03:10:05 #22
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_53137532
Ik heb nu (en de komende twee weken) vakantie,..
Zou je deze misschien ná 22-september opnieuw willen openen??
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_53137534
TS heeft komma's over?
pi_53137591
* klabbakus meldt
pi_53137599
Allereerst respect dat je nog zo'n duidelijk geformuleerde, amper spelfouten bevattende OP kunt typen als je beschonken bent.
Ten tweede vind ik dat je misschien een klein beetje van een mug een olifant maakt, maar dat had je geloof ik zelf ook al door
Ik kan me er overigens wel in vinden, maar druk kan ik me er niet over maken...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_53137600
Die opmerking over de onliner spreekt duidelijk nogal wat users aan.
***** Kraak.....
pi_53137601
Ok, mensen dus gewoon
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_53137696
Dramaqueens
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53139590
Ik heb een hekel aan randdebielen die geen leven hebben en tot 's avond heel erg laat een beetje nutteloze topics openen op één of ander forum op het internet. En dan tot overmaat van ramp heb je dan ook nog van die mensen die het woord 'misschien' niet goed schrijven...

Sorry, wilde even zeiken, en een poging doen om in je doelgroep te vallen... (leuke oneliner)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_53146051
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:01 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb een hekel aan randdebielen die geen leven hebben en tot 's avond heel erg laat een beetje nutteloze topics openen op één of ander forum op het internet. En dan tot overmaat van ramp heb je dan ook nog van die mensen die het woord 'misschien' niet goed schrijven...

Sorry, wilde even zeiken, en een poging doen om in je doelgroep te vallen... (leuke oneliner)
Je hebt helemaal gelijk, maar ik was godvergeten dronken, en ik kan nooit goed slapen, dus er zijn een paar verzachtende omstandigheden.
Dat ik dat even duidelijk heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')