De frontpage updates zijn gewoon te zien?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
Ja, godverdomme. Geen Photoshop Phriday meer dus![]()
Kwaliteit boven kwantiteit. Het werkt behoorlijk daar, en het zou hier ook geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:14 schreef -skippybal- het volgende:
Betalen voor fora
Mensen die betalen voor fora
Een streng gemodereerd forum met bijna alleen maar interessante topics, daar betaal ik graag een paar euro voor. Nee, gratis forums zijn het helemaal, moet je kijken wat voor een mongolen hier ronddwalenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:14 schreef -skippybal- het volgende:
Betalen voor fora
Mensen die betalen voor fora
Dat is het punt totaal niet, ik zou met alle plezier betalen ;-)quote:Op donderdag 13 september 2007 01:23 schreef Buschetta het volgende:
Altijd maar alles graties willen hebbe he????
paupers.
Hier kom ik graag op terug op een wat gepaster tijdstip, niet om half 4, mits je serieus bent in ieder gevalquote:Op donderdag 13 september 2007 02:58 schreef Elusive het volgende:
goh heb jij ook een trap in je huis ?
goony goon goon goon
pele wat doe je![]()
![]()
lurken kan gewoon hoor, alleen niet 24 uur per dag
als je $10 overmaakt naar mijn rabo dan wil ik wel een accountje voor je aanschaffen hoor![]()
ja hoor, ik wil best wel een accountje voor je aanschaffenquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:01 schreef Vendris het volgende:
Elusive,
Ik weet niet of je serieus was met je aanbod een account aan te maken als ik 10 dollar naar je over boek (ik zelf heb ook rabo)
Maar je pm staat uit en kan je hierover dus niet via PM benaderen
http://messages.fok.nl/quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:19 schreef Elusive het volgende:
[..]
ja hoor, ik wil best wel een accountje voor je aanschaffen
hoe zet ik die pm zooi aan, ik kan het niet vinden ?![]()
danke!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/
Het witte envelopje helemaal bovenin op de zwarte balk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |