Ik dacht ik doe mijn burgerplicht door even die enquete in te vullen en ondertussen luister ik toch alleen naar het voetballen.. ben ik 45 minuten bezig !! en nu ben ik geen langzame lezer of besluiteloos.. prrr
Ik heb hem net ook ingevuld, naar aanleiding van dit topic. Ook goed voor de publieke zaak, enzo...
30 minuten. En dan heb ik ook niet eens getreuzeld of langzaam gelezen. Volgens mij is dat zogenaamde gemiddelde van 21 minuten gewoon verzonnen om te zorgen dat mensen die enquête gaan invullen, want als het echt een gemiddelde is dan moeten er ook respondenten zijn die tien minuutjes over de test doen. Als je er zo kort over doet dan vraag ik me echt af of je alles leest en goed nadenkt over de vragen...
deed er 15 minuten over.... Ga er dan ook vanuit dat mensen die voetbal kijken en lang moeten nadenken over de vragen tot de onderlaag van de bevolking behoren qua intelligentie.
[ Bericht 0% gewijzigd door Buschetta op 13-09-2007 00:31:46 ]
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)