abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53131824
Hallo mensen,

het is dan zover mijn goeie oude beeldbuis TV is om zeep. Ik ben dus met spoed opzoek naar een nieuwe TV want zonder TV is het leven toch minder aangenaam. Ik ben zelf zo dringend opzoek naar een TV dat ik mijn teerbeminde nintendo Wii heb verkocht (zonder TV toch niks aan)

Ik heb dus 300 euro te besteden als je iets rond die prijsklasse heb dan zou ik dat heel graag zo snel mogelijk weten want en dag geen tv is een dag niet geleefd. En ik heb het extra hard nodig door mijn extreem saaie stage

hier reageren of even mailen op tberkenbosch@hotmail.com

bedankt!!
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_53132823
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_53133101
da's net te duur he

daarom zoek ik dus hier, ik heb echt geen budget over laten we daar duidelijk over zijn 408 voor de
Prima LC27W19 haal ik gewoon echt niet qua geld.. daarom dus 2e hands
pi_53133316
Koop dan een conventionele beeldbuis als je het geld niet hebt om een echte LCD te kopen. Beetje goeie 26" zit zo rond de 600 euro.
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_53133613
wat snappen jullie niet aan daarom wil ik er 2e hands 1 kopen ik wil geen nieuwe TV anders was ik wel gewoon naar de winkel gegaan. vanaf nu aub alleen nog zinnige reacties met mensen die echt iets hebben of iets weten binnen mijn budget anders heb ik zo weer een heel topic vol nutteloze reacties
pi_53133671
zoek een baan en anders zoek een normale TV en geen LCD. Geen grap.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_53133708
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:54 schreef Stakky het volgende:
Koop dan een conventionele beeldbuis als je het geld niet hebt om een echte LCD te kopen. Beetje goeie 26" zit zo rond de 600 euro.
pi_53133718
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:54 schreef Stakky het volgende:
Laatst bij de Mediamarkt Breda een voor 480 euro, een samsung
pi_53133729
Medion verkoopt een 32" HD voor 429 euro, maargoed ... dat heb ik dus niet

dus het idee was om zo'n goeiekope 2e hands te kopen voor 300
pi_53134269
ik zou gewoon even een oude CRT kopen, ik heb er toevallig net eentje verkocht voor 40 euro, 70 cm lol.. .maar die vind je overal rondom deze prijs, kan je weer lekker tv kijken en dan kan je sparen voor een goede LCD tv waar je daarna nog jaren plezier van hebt.. als je weinig geld hebt is dat de beste oplossing denk ik... anders gaat er zometeen weer iets anders kapot en moet je je tv weer verkopen
pi_53134476
Niet gewanhoopt. ik heb dus een NIEUWE 27" LCD HD-Ready tv gevonden voooor ... *roffel* 361 euro!!!!!!!

moet ik er wel 2 weken op wachten
pi_53134566
sterkte ;-)
pi_53134679
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:04 schreef GWD het volgende:
Niet gewanhoopt. ik heb dus een NIEUWE 27" LCD HD-Ready tv gevonden voooor ... *roffel* 361 euro!!!!!!!

NIET DOEN, wat je wilde 2e hands

Succes, zolang even bij de buren tv kijken
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_53135402
ik wil ook 2e hands ... en meteen
ik kan toch niet reeel gezien 2 weken geen tv kijken!!!
pi_53135426
arme studenten moeten niet zeuren over 32 inch schermen. ga naar de kningloop en koop een oude tv
pi_53135647
arme studenten moeten ook met hun tijd mee, hippies gana naar de kringloop, arme studenten kopen 2e hands LCD tvs
pi_53135712
Godver wat een gezeik zeg. Die jongen wil gewoon een 2e hands LCD TV, doe niet zo moeilijk.
pi_53135810
Chivu bedankt ... dat is het enige nadeel van hier iets vragen of tekoop zetten. zoveel mensen met teveel tijd
pi_53136840
Wat GWD doet moet hij zelf weten natuurlijk maar als hij eerst zegt dat hij amper geld heeft en toch een 26-32 inch lcd tv wilt kan je dit soort reacties verwachten natuurlijk , Toch wil ik wel even weten waar je een nieuwe 27 inch haalt voor 361 euro ...
pi_53152733
dat zal ik hier posten zodra ik hem heb er zit namelijk nu al een verdomde lange levertijd op dus als er nog meer mensen gaan bestellen duur het nog langer voor ik mijn TV heb
pi_53153059
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:04 schreef GWD het volgende:

Ha! kun je zowaar nog 2 weken echt gaan studeren..
pi_53153115
uhh meestal krijgen de mensen die als eerst bestellen wel als eerst de tv hoor maar PM het anders maar.. heb zelf als een lcd tv maaar moeders zit btje rond te kijken,
pi_53154657
check je pm, sssst
  donderdag 13 september 2007 @ 20:49:04 #24
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53155062
filter goed gezet
So we just called him Fred
pi_53156867
dankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')