dit hadden ze toch al? met koopzondagen ofzo? heb hem iig al wel eens eerder op zondag open gezienquote:Op zondag 5 juli 2009 08:43 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 schopt deze topic omhoog met de mededeling dat de AH (MIRO) nu ook op zondag geopend is.
als ik het goed heb tussen 16.00 uur en 19.00 uur :-D
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef -AnneX- het volgende:
http://www.enschede-stad.nl/forum/viewtopic.php?t=52
"Het Miro Center, eigendom van Ahold Vastgoed, aan de Gronausestraat-Noord Esmarkerrondweg zal geheel vernieuwd worden. De bouw wordt gefaseerd uitgevoerd. Begonnen wordt met de bouw van de nieuwe Extra Large (XL) Albert Heijn-winkel, op het braakliggende terrein ten oosten van de huidige winkel Zodra deze winkel klaar is, wordt de oude Miro gesloopt om plaats te maken voor een nieuw winkelcentrum met daarboven, aan de kant van de Noord Esmarkerrondweg, vier etages appartementen (totaal ca 80 stuks). "
Mwa. Zou er niet op rekenen.quote:Geplaatst: do apr 08, 2004 3:30 pm
Die broodjesvreetschuur?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:32 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 trapt deze topic omhoog met de vraag: weet iemand wat er met SUBWAY gaat gebeuren ?
Ik kom hier al tijdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, jij mag hier helemaal niet komen!
Yep die broodjesvreetschuur t.o. stadhuisquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:54 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Yep die broodjesvreetschuur t.o. stadhuis
het best kun je nog naar bakker bart of de backeriequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind elk broodje daar hetzelfde smaken...
Niks voor mij
V&D is lekker, maar verdomde duur... (vind ik, vooral bovenin) bij de backerie ben je de helft goedkoper uit en smaakt het net zo goed vind ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef RockabeIIa het volgende:
of ouderwets naar de V&D
oh en nog een goeie is Delifrance toch stiekem wel. Met die platte stokjes van hun *yamm!*
delifrancequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef RockabeIIa het volgende:
of ouderwets naar de V&D
oh en nog een goeie is Delifrance toch stiekem wel. Met die platte stokjes van hun *yamm!*
wat een zooi daar baal ik zo vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:46 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
de subway!!! die is al lang en breed failliet!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij de V&D betaal je veel voor geen service
Oh, neeeeeeeeeee de lekkerste broodjes, weet je waar die te halen zijn? En nee, niet cheapass maar lekker! Van der Poel! Heus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |