Gekeken. vooral in het begin bleef daar niet veel van over.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Kijkt iemand de TV uitzending en met name de heilige Brian?
Dat weet ze echt wel na 3 maanden bashenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:11 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke die loopt nou wel erg overdreven aardig te doen tegen de andere ik hoop dat er na vanavond maar weer verandering in komt dat ze het eindelijk toch weer in gaat zien dat de rest haar helemaal niet moet.
Sorry ik had hem klaar staan het zag er zo spannend uit.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:10 schreef akveor het volgende:
Ik had de laatste post en geeneens kans om een OP te maken.Nou maak er wat moois van.
Da's helemaal prima... maar meld het dan even in de Cos dat de nieuwe klaarstaat.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:13 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Sorry ik had hem klaar staan het zag er zo spannend uit.
Zit toch iets van jou in.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's helemaal prima... maar meld het dan even in de Cos dat de nieuwe klaarstaat.
Nu moet ik hem weer laten sluiten. Maar verder geen probleem.![]()
Nee, hij krijgt een sanctie voor het gieten van champagne over Amanda's hoofd.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Voorbereiden om vanavond, zal hij weer cp's gaan verdienen?
quote:
Dat is geen verplichting. En geen garantie dat ie de eerste of de enige zal zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's helemaal prima... maar meld het dan even in de Cos dat de nieuwe klaarstaat.
Nu moet ik hem weer laten sluiten. Maar verder geen probleem.![]()
Ik blijf er ook in geloven tegen beter weten in..quote:Op woensdag 12 september 2007 20:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt een sanctie voor het gieten van champagne over Amanda's hoofd.
Net als Nadia, die een sanctie krijgt voor het aan de spullen komen van Lieke gisteren!!
Ik zit er al klaar voor. Kom maar op met die brief!!!!
Zit er klaar voor???? Volgens mij heeft hij een te hoge dosis van wat dan ook tot zich genomen.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef riri het volgende:
brian zit al klaar om het anderen te laten opknappen en straks te zeggen.."don't blame it on me"...ik wist van niets
Btw, heb je al contact gehad met Tanja, hebben jullie al een uitgever gevonden?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is geen verplichting. En geen garantie dat ie de eerste of de enige zal zijn.
Geen idee, ik wacht op de stripper.quote:
Heh heh... Eerst m'n kaartje voor Jaap erdoor morgen... hopelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Btw, heb je al contact gehad met Tanja, hebben jullie al een uitgever gevonden?![]()
sorry, off-T, maar ik was toch benieuwd.
![]()
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht op de stripper.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |