moedig is een woord dat hij niet kentquote:Op woensdag 12 september 2007 19:23 schreef afcajos het volgende:
Hij blijft mooie topics openen![]()
of moedig ik em nu alleen maar aan
ICT studie??? Word voor beginners lijkt me meer iets voor jou en een spoedcursus Nederlands.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:08 schreef Pragmatisch het volgende:
op mijn ict-studie zitten allemaal fake bazen die stoere praatjes doen maar niet weten wat de straat is. doe die studie natuurlijk niet voor die lessen maar gewoon die studie geld cashen. die homoos denken dat ze baas zijn maar op de straat zijn ze niks. als je er 1 baast gaan ze gelijk janken en van klappen ziekenhuis in.
dus fake bazen blijf uit mijn buurt.
doe niet stoer weet je wel waar je over praat?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Die bazen nakken je chickie wel keihard in haar puni.
gast ingeschreven wil niet zeggen dat ik daar check jeweet toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Het is natuurlijk wel heel straat om een computeropleiding te doen. Waar is het bejaarde dametjes beroven, coke dealen en meisjes laten prostitueren gebleven?
Aight, die tori klopt wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:33 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
gast ingeschreven wil niet zeggen dat ik daar check jeweet toch?
Als ik het juist beschrijf was het mijns inziens; die personen copuleren op harde wijze met jouw moeder.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
doe niet stoer weet je wel waar je over praat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |