En ben je maar vlug ingestapt om zo snel mogelijk daar weg te zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
toen kwam mijn bus eraan.
Ja, bus kwam al 20 minuten te laat, anders had ik het geeneens mee mogen maken. Had geen zin om een uur te wachten op de volgende bus. Enige wat ik daar nog kon doen is samen met de chauffeur wachten op Carglass, maar of dat nou zo spannend is...quote:Op woensdag 12 september 2007 19:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En ben je maar vlug ingestapt om zo snel mogelijk daar weg te zijn![]()
Als JIJ de vrachtwagenchauffeur was geweest, dan had je het gewaardeerd dat iemand je zo snel mogelijk op de hoogte had gesteld.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:08 schreef Pakspul het volgende:
Watjes maatschappij en dat zeg jij die eerst naar de snackbar rent om versterking te krijgen
Moet ik die gast vertroetelen en bedanken en lief vragen of hij zijn paspoort wil laten zien? Kom op zeg, je spreekt zelf over verharding in de maatschappij, dus neem ik aan dat je goed op de hoogte bent van de criminaliteit in dit land.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:11 schreef Aasgier het volgende:
Het is inderdaad opvallend. Het is gewoon de verharding en individualisering van de huidige maatschappij. Protesten tegen iets zie je bv ook al bijna niet meer.
Maar het is ook weer gelijk typerend dat je het woordje ''marokkaantje'' gebruikt. Hoe zeker ben je dat het een marokaan was?
Nee, als ik naar de snackbar ga dan heb ik honger en dat gaat voor, ik ga niet naar de snackbar om daarna achter een marokkaan aan te rennen.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Als JIJ de vrachtwagenchauffeur was geweest, dan had je het gewaardeerd dat iemand je zo snel mogelijk op de hoogte had gesteld.![]()
Nee ik zeg gewoon dat iedereen druk bezig is met zijn ''ik'' figuurtje en dat mensen zich weinig interesseren in elkaar behalve dan erg oppervlakkige dingen.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Moet ik die gast vertroetelen en bedanken en lief vragen of hij zijn paspoort wil laten zien? Kom op zeg, je spreekt zelf over verharding in de maatschappij, dus neem ik aan dat je goed op de hoogte bent van de criminaliteit in dit land.
Vergelijkbaar met een zwerver en een brood kruimel.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dan kan je denk ik geen truckers. Ik kan er genoeg, weet wat voor soort mensen het zijn en hoeveel de truck voor hen waard is.
ja, en morgen lezen dat er weer iemand is neergestoken/geschoten of in coma geslagen. Ik draag nooit wapens bij me, die gast heeft sowieso een hamer of een stalen pijp bij zich.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef afcajos het volgende:
Waarom rende je niet gelijk naar die marokkaan ipv van eerst die trucker te waarschuwen, had je die mocro gelijk kunnen pwnen en zijn arm kunnen breken oid!
Met wat voor personen werd die test gedaan? als er een paar klerekasten van 2 bij 1 een fiets gaan jatten is het inderdaad niet verstandig om er wat van te zeggen, maar als het 2 of 3 van die kut marokkaantjes zijn zal ik er zeker op af gaanquote:Op woensdag 12 september 2007 19:36 schreef LekkerWijf het volgende:
Dit doet mij denken aan die test in Amsterdam.
Lekker opzichtig fietsen jatten, na fiets 47 1 persoon die er iets van zegt.![]()
Tief eens op met je kut punten.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:18 schreef Snever het volgende:
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |