quote:Koelpasta moet!
Op zondag 17 februari 2002 12:33 schreef Reintje het volgende:
Kan ik niet iets anders gebruiken??? Waar kan ik anders nu koelpasta halen??? (Geen koopzondag, geen vervoer)
Maar niet te veel een mespuntje ofzow anders loopt het je cpu in en loopt je pc constant vast door hitte (vriend van mij gehad)
quote:Zonder pasta fikt een AMD echt niet ineens weg, hij koelt gewoon niet optimaal. Als je processor echt weggefikt is zal je de koeler wel niet optimaal gemonteerd zijn.
Op zondag 17 februari 2002 12:29 schreef tuxido het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd zonder koelpasts.
In minder dan een seconde was ie weg gefikt. Ik zou de processor met koeler etc. ff in een winkel erop laten zetten. Dan kan er ook niets mis gaan.
quote:Het spijt me te moeten zeggen dat je toch echt geduld moet hebben en wachten tot je koelpasta kan halen. Want doe je het niet, is in no-time je cpu kaduuk en kan je ook niet meer werken, al zijn de kosten dan een heel stuk hoger dan dat je nu moet wachten op alleen maar je koelpasta.
Op zondag 17 februari 2002 12:15 schreef Reintje het volgende:
Ik ben bezig een athlon 1700 op het moederbord te plaatsen, maar kom er te laat achter dat ik vergeten ben koelpasta te kopen. Wat nu
Tip dus voor iedereen die wel eens op een computer-beurs komt: altijd zorgen voor een voorraadje. En voor reserve-coolers, want ook die dingen willen het altijd pas zaterdag-avond begeven.
quote:Dat draait bij mij probleemloos, op 'n behoorlijk hittekanon.
Op zondag 17 februari 2002 12:49 schreef Mr_Knoxville het volgende:
zit er niet zo'n postzegel achtig lage op je cooler? bij de standaard coolers die wij verkopen namelijk wel en dan kan je later altijd nog kiezen of je dat eraf wil halen. Zelf heb ik het er ook afgehaald maar dat zou in pricipe ook voldoende zijn.
quote:Maar dat wordt na verloop van enige tijd korrelig en dan koelt het voor geen meter en bestaat de kand dat de CPU verrot gaat. Koop maar gewoon Arctic Silver.
Op zondag 17 februari 2002 14:23 schreef Markelientje het volgende:
Je kan ook tandpasa gebruiken, was vorig jaar een topic over op GOT dat het kon
quote:Tenzij je kopervet hebt: You're screwed
Op zondag 17 februari 2002 12:33 schreef Reintje het volgende:
Kan ik niet iets anders gebruiken??? Waar kan ik anders nu koelpasta halen??? (Geen koopzondag, geen vervoer)
quote:dat het blijft plakken is de bedoeling en je hebt het er zo af met een doekje en wat wasbenzine...
Op zondag 17 februari 2002 13:09 schreef Theuno het volgende:
Die kauwgom troep is echt rommel, het blijft dadelijk plakken aan je koeler, en ben je weer allemaal moeilijk aan het doen om het eraf te krijgen als je er echte pasta op wilt doen. Je kan beter gewoon even wachten tot je een beetje echte pasta hebt.
quote:Duron 650---> Athlon 1700. beetje rare vergelijking d8 ik zo.............
Op zondag 17 februari 2002 18:17 schreef Silence het volgende:
Zonder koelprut draaide mijn duron 650 @ 950 ook al best goed, alleen MET koelprut ging de temp een graadje of 7 naar beneden. Dus het kan wel, cpu doet het nu al meer dan anderhalf jaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |