abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54280150
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:12 schreef senesta het volgende:
Wat een moppie
Leuk hoor
Hoe gaat het nu met slapen en dergelijke?
Slapen nog niet goed, veel piepen
De rest gaat goed, uitlaten gaat prima
Af en toe bijten maar daar heeft ie nu genoeg speelgoed en bijtstokjes voor!
Hij slaapt nog veel, maar dat is wel lekker dan kan ik ook het huishouden doen etc
pi_54371492
Ik ben echt helemaal verkocht . Mopsjes zijn zo snoezig!
Tap tap tap
  maandag 5 november 2007 @ 07:03:03 #78
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54372744
Tjeempie, ik zou haast zelf ook een mopshondje in huis nemen.
pi_55075297
Foto's van gisterenavond!

Kiekeboe!

I love mijn aapje!

Gekregen van sinterklaas! Lekker!!!!

Heeeeeeeel erg lekker zelfs!!!

Stoere mops, met een stoere halsband, met een stoere blik!
pi_55078122
Het is een dotje hoor, maar een stoere blik zou ik het niet noemen. Meer alsof ie twijfelt of links of rechts interessanter is om naar te kijken.
pi_55078401
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef Dipkip het volgende:
Het is een dotje hoor, maar een stoere blik zou ik het niet noemen. Meer alsof ie twijfelt of links of rechts interessanter is om naar te kijken.
Haha
Tja hij nog beetje scheel haha
Komt goed zodra zijn schedel meer gaat groeien
pi_55078711
Tis meer het omgekeerde van scheel maar uiteindelijk kijkt ie wel rechtdoor dus? Ik vind het prachtige hondjes namelijk maar ik wil mn hond wel normaal in zn ogen kunnen kijken LOL
pi_55079188
Ik vind die hondjes helemaal niet lelijk juist. Echt zo'n schattig koppie
pi_55080751
Loopt hij ook zo grappig met z'n voorpootjes heel parmantig naar voren? Hier in de buurt zie ik weleens mensen met mopsjes lopen en die lopen ook zo apart .
Tap tap tap
  donderdag 6 december 2007 @ 21:19:03 #85
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_55087161
Whahaha dat koppie van 'm
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 6 december 2007 @ 21:23:52 #86
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55087297
Weet trouwens niet of die al bij je bekend was, maar hier een link naar de nederlandse mopsen vereniging:

http://www.commedia-mopshond.nl/
pi_55099365
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Loopt hij ook zo grappig met z'n voorpootjes heel parmantig naar voren? Hier in de buurt zie ik weleens mensen met mopsjes lopen en die lopen ook zo apart .
Ja zo loopt hij ook!
Vind het een beetje op huppelen ofzo lijken
pi_55099385
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef ursel het volgende:
Weet trouwens niet of die al bij je bekend was, maar hier een link naar de nederlandse mopsen vereniging:

http://www.commedia-mopshond.nl/
Ja was bekend!
Via deze vereniging met de eigenaar van het nest waar denver uit komt in aanraking gekomen
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:18:56 #89
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55099969
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:55 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Ja was bekend!
Via deze vereniging met de eigenaar van het nest waar denver uit komt in aanraking gekomen
Weet niet of ze het nog doen, maar op zich wel een keer geinig om mee te maken zo'n meet. Ergens bij een bos wat afspreken en dan met al die mopsen daar wandelen..

Geloof dat er iets van 50 mopsen ofzo dan waren..
pi_55100433
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef Dipkip het volgende:

Hij zou zo uit één van de schilderijen van Picasso weggelopen kunnen zijn.

Nu heb ik zoveel foto's van mopsjes gezien en ik kan mijn mening niet bepalen over die honden. Op de ene foto vind ik ze echt om op te vreten zo aandoenlijk en op de andere foto ronduit afstotelijk. Grappig.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:48:34 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55100601
Ze blijven echt walgelijk. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_55100910
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:18 schreef ursel het volgende:

[..]

Weet niet of ze het nog doen, maar op zich wel een keer geinig om mee te maken zo'n meet. Ergens bij een bos wat afspreken en dan met al die mopsen daar wandelen..

Geloof dat er iets van 50 mopsen ofzo dan waren..
Via pugs.nl gaan we binnenkort weer wandelen
pi_55102096
In de nieuwe Mac reclame zit trouwens een zwarte mops, verkleed als bijtje

Luna heeft haar eerste show (de Winner in de Rai) gelopen en het ging helemaal geweldig Het is een echte uitslover in de ring Ze heeft uiteindelijk een U (uitmuntend) kwalificatie gekregen! Hier zijn we heel blij mee, want we willen misschien volgend jaar een nestje met Luna Ben jij van plan om shows te gaan lopen met Denver Patries?

Dit is haar knuffel vanuit het nest meegekregen en heel af en toe zuigt ze er aan en maakt ze die typerende bewegingen met haar voorpootjes, net alsof ze melk aan het drinken is bij haar mopsenmama Het is voor het eerst dat ik dit gedrag bij een oudere pup heb gezien.

En voor alle mensen die nog twijfelen..

[ Bericht 4% gewijzigd door Meaghan op 07-12-2007 14:58:13 ]
pi_55102462
Ohhh ik vind ze echt geweldig
pi_55105618
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:50 schreef Meaghan het volgende:
In de nieuwe Mac reclame zit trouwens een zwarte mops, verkleed als bijtje

Luna heeft haar eerste show (de Winner in de Rai) gelopen en het ging helemaal geweldig Het is een echte uitslover in de ring Ze heeft uiteindelijk een U (uitmuntend) kwalificatie gekregen! Hier zijn we heel blij mee, want we willen misschien volgend jaar een nestje met Luna Ben jij van plan om shows te gaan lopen met Denver Patries?

Dit is haar knuffel vanuit het nest meegekregen en heel af en toe zuigt ze er aan en maakt ze die typerende bewegingen met haar voorpootjes, net alsof ze melk aan het drinken is bij haar mopsenmama Het is voor het eerst dat ik dit gedrag bij een oudere pup heb gezien.

[ afbeelding ]

En voor alle mensen die nog twijfelen..

[ afbeelding ]
Denver kan geen shows lopen, hij heeft geen stamboom
Moeder had geen stamboom, zijn vader wel.

Toch maar eens vaker reclame kijken

Super foto's! Vooral die laatste

Dat zuigen doet denver niet, maarja is ook een stoere man pup
Hoe oud is luna?
geen foto van je bulllen metluna op 1 foto??
pi_55106494
Luna is nu 11 maanden en nog immer een ADHD mops Is Denver ook zo'n ongeleid projectiel? Dat er zoveel energie in zo'n klein lijffie kan zitten! Het houdt elkaar iig flink bezig hier, die 3 pups bij elkaar. Ik heb eigenlijk nog geen foto's gemaakt van de hele bende bij elkaar. Tis gewoon geen doen om geslaagde foto's van een constant rollebollende roedel te maken. Het is maar goed dat Luna op de bank kan springen en ze zich op die manier kan losmaken van de bullen, want soms kan het er best hard aan toe gaan met stoeien. Ze is dan wel niet de sterkste, maar zeker de slimste van het stel. En die krulstaart he, dat vinden die bullen toch zo'n vreemd ding

Luna en Indy toen ze nog een stukkie onschuldiger waren

[ Bericht 2% gewijzigd door Meaghan op 07-12-2007 18:08:00 ]
pi_55172435
Groot al op die foto (kan ik beetje wennen aan hoe denver er over paar maaden uitziet!)

Denver is ook vol energie, gek wordt je er soms gek van!
Maar hij kan ook ineens in slaap vallen en niks meer doen haha
pi_55172517
Die krulstaart is idd raar, denver loopt er steeds maar achteraan
pi_55193195
Boxers daarintegen vind ik meestal wel lelijk.
pi_55196503
Kom niet zo vaak een boxer tegen... ik vind alle honden wel iets hebben... behalve naakthonden brrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')