Slapen nog niet goed, veel piepenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:12 schreef senesta het volgende:
Wat een moppie![]()
![]()
Leuk hoor![]()
Hoe gaat het nu met slapen en dergelijke?
Hahaquote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef Dipkip het volgende:
Het is een dotje hoor, maar een stoere blik zou ik het niet noemen. Meer alsof ie twijfelt of links of rechts interessanter is om naar te kijken.
Ja zo loopt hij ook!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Loopt hij ook zo grappig met z'n voorpootjes heel parmantig naar voren? Hier in de buurt zie ik weleens mensen met mopsjes lopen en die lopen ook zo apart.
Ja was bekend!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef ursel het volgende:
Weet trouwens niet of die al bij je bekend was, maar hier een link naar de nederlandse mopsen vereniging:
http://www.commedia-mopshond.nl/
Weet niet of ze het nog doen, maar op zich wel een keer geinig om mee te maken zo'n meet. Ergens bij een bos wat afspreken en dan met al die mopsen daar wandelen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja was bekend!
Via deze vereniging met de eigenaar van het nest waar denver uit komt in aanraking gekomen
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef Dipkip het volgende:
Het is een dotje hoor, maar een stoere blik zou ik het niet noemen. Meer alsof ie twijfelt of links of rechts interessanter is om naar te kijken.
Via pugs.nl gaan we binnenkort weer wandelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Weet niet of ze het nog doen, maar op zich wel een keer geinig om mee te maken zo'n meet. Ergens bij een bos wat afspreken en dan met al die mopsen daar wandelen..
Geloof dat er iets van 50 mopsen ofzo dan waren..
Denver kan geen shows lopen, hij heeft geen stamboomquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:50 schreef Meaghan het volgende:
In de nieuwe Mac reclame zit trouwens een zwarte mops, verkleed als bijtje![]()
Luna heeft haar eerste show (de Winner in de Rai) gelopen en het ging helemaal geweldigHet is een echte uitslover in de ring
Ze heeft uiteindelijk een U (uitmuntend) kwalificatie gekregen! Hier zijn we heel blij mee, want we willen misschien volgend jaar een nestje met Luna
Ben jij van plan om shows te gaan lopen met Denver Patries?
Dit is haar knuffel vanuit het nest meegekregen en heel af en toe zuigt ze er aan en maakt ze die typerende bewegingen met haar voorpootjes, net alsof ze melk aan het drinken is bij haar mopsenmamaHet is voor het eerst dat ik dit gedrag bij een oudere pup heb gezien.
[ afbeelding ]
En voor alle mensen die nog twijfelen..![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |