quote:Op donderdag 13 september 2007 11:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Wat zeur je trouwens, er staat een lekker wijf voor je, grijp je kans. Anders hebben we morgen weer een topic in KLB dat je spijt heb dat je haar niet ff gepakt heb![]()
is dit een nieuw record; 7 trieste en simplistische replies boven elkaar?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:18 schreef Sgele het volgende:
alleen gays zouden zo'n topic openen....
Homo .... uit PRINCIPE ga je al achter een lekker wijf aan ..quote:Op woensdag 12 september 2007 17:54 schreef Alessandro het volgende:
denken dat je gay bent omdat je ze geen aandacht geeft.Mischien ben je wel te lelijk of heb ik geen behoefte aan een verwaande bitch die de hele avond geil word van wanhopige mannen die achter haar kont aanlopen,en als ik niet meedoe ben ik gay. Want als iedereen mij knapt vind dan moet jij mij ook knap vinden en lekker vinden en achter mij aanlopen.
Nou als ik alle meiden die mij negeerden of alle mannen die ik ken ook zo zouden denken, dan waren er heel veel potten in Nederland![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Homo .... uit PRINCIPE ga je al achter een lekker wijf aan ..
Je zegt het goed; _een_ lekker wijf... niet ELK lekker wijf, en zeker niet van aandachtsgeile en snel op hun klit getrapte kuthoertjes die gelijk gaan janken&schelden als ze merken dat je je als man niet gek laat maken door het opzichtig tits&ass&pussypower in de strijd gooien.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
HOMO... uit PRINCIPE ga je al achter een lekker wijf aan ..
Er zijn gewoon van die vrouwen die een bepaalde uitstraling hebben (of ze er nou mooi of lelijk zijn), dat je liever voor een trein springt dan haar te neukenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Wat zeur je trouwens, er staat een lekker wijf voor je, grijp je kans. Anders hebben we morgen weer een topic in KLB dat je spijt heb dat je haar niet ff gepakt heb![]()
Kamper, white trash, VMBO, pauper?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:28 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Je zegt het goed; _een_ lekker wijf... niet ELK lekker wijf, en zeker niet van aandachtsgeile en snel op hun klit getrapte kuthoertjes die gelijk gaan janken&schelden als ze merken dat je je als man niet gek laat maken door het opzichtig tits&ass&pussypower in de strijd gooien.
Alleen jammer van dat eerste woordje, dat maakt het gelijk zo... tokkie (kan even het woord met de juiste lading ervoor niet vinden.)
Nerd, nerdje, supernerd?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kamper, white trash, VMBO, pauper?
Doe ik ookquote:Op woensdag 12 september 2007 18:11 schreef Alessandro het volgende:
Stel je voor dat mannen ook zo doen,. ow ik krijg geen aandacht van haar of ow ze loopt weg ze is vast pot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |