Wat dacht je van lezen en dan reageren?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:58 schreef Flashwin het volgende:
je bent afgewezen door een dik vies lelijk wijf?
Nou ze is super mooi en kreeg echt aandacht van alle mannen daar. Ik gaf haar expres geen aandacht,.. kijken wat ze zou doen en jawel na een tijd met haar kont voor me te dansen en me steeds achterna te lopen en ik nog steeds geen aandacht gaf, noemde ze mij gay en liep boos weg.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:10 schreef Doodmetaal het volgende:
Er zit een mooie kern van waarheid in je verhaal, alleen die gay-twist maakt het een beetje raar.
Dat soort wijven zijn lomp, hebben constant aandacht nodig om zich goed over zichzelf te voelen. Éen grote leegte van binnen vaak.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:13 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Nou ze is super mooi en kreeg echt aandacht van alle mannen daar. Ik gaf haar expres geen aandacht,.. kijken wat ze zou doen en jawel na een tijd met haar kont voor me te dansen en me steeds achterna te lopen en ik nog steeds geen aandacht gaf, noemde ze mij gay en liep boos weg.![]()
Weet je hoe vaak dat gebeurt?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:11 schreef Alessandro het volgende:
Stel je voor dat mannen ook zo doen,. ow ik krijg geen aandacht van haar of ow ze loopt weg ze is vast pot
Aan de manier van praten ben jij een foknerd, diequote:Op woensdag 12 september 2007 18:17 schreef Shitonya het volgende:
Aan de manier van praten ben je een brugpieper, sterf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:18 schreef afcajos het volgende:
Een wijf probeerde mij een keer te koppelen aan haar lelijke vriendin, toen zei ik tegen haar dat ik homo was! werkt perfect
homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wijf probeerde mij een keer te koppelen aan haar lelijke vriendin, toen zei ik tegen haar dat ik homo was! werkt perfect
Top systeemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
Homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
Hihihi, weer een puberale opmerking. Ga toch spelen met je homiesquote:Op woensdag 12 september 2007 18:18 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Aan de manier van praten ben jij een foknerd, die![]()
Hahaha, weer een nerd opmerking. Ga toch spelen met je doosquote:Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hihihi, weer een puberale opmerking. Ga toch spelen met je homies![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |