Ja thanks!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed nieuws. Succes alvast.
Ja, dat lijkt mij ook wel lastig.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Ja thanks!
Goed nieuws weet ik niet zo natuurlijk. Vind het eigenlijk best wel lastig om op een gegeven moment te zeggen dat je stopt bij het bedrijf waar je toch bent begonnen
.
Bij het bijbaantje was 't gemakkelijk, maar dit zal ik wel een stuk moeilijker vinden
Lijkt mij ook lastig.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja thanks!
Goed nieuws weet ik niet zo natuurlijk. Vind het eigenlijk best wel lastig om op een gegeven moment te zeggen dat je stopt bij het bedrijf waar je toch bent begonnen
.
Bij het bijbaantje was 't gemakkelijk, maar dit zal ik wel een stuk moeilijker vinden
Ik moet er niet aan denken om ontslag te nemen bij deze werkgever. Ik vind het veel te leukquote:Op donderdag 13 september 2007 09:02 schreef OA het volgende:
Lijkt mij ook lastig.
Zit nu bij de eerste werkgever, maar ik blijf hier ook niet eeuwig zitten...![]()
Bijbaantje was idd makkelijk, ondanks dat ik er ruim 7 jaar heb gewerkt...![]()
Ik vind het hier ook wel leuk, maar om eerlijk te zijn is het wel een klein beetje onder mijn opleidingsniveau...quote:Op donderdag 13 september 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om ontslag te nemen bij deze werkgever. Ik vind het veel te leuk.
Ik geloof dat ik nu ook op MBO niveau werk. Maar ach, ik heb het naar mijn zin, de werkzaamheden zijn best tofquote:Op donderdag 13 september 2007 09:06 schreef OA het volgende:
Ik vind het hier ook wel leuk, maar om eerlijk te zijn is het wel een klein beetje onder mijn opleidingsniveau...![]()
Er zijn dingen die makkelijk door een MBO'er kunnen worden gedaan... Echter, soms heb je wat meer verstand nodig...![]()
Ik heb ook wel leuke collega's, al ben ik verreweg de jongste.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu ook op MBO niveau werk. Maar ach, ik heb het naar mijn zin, de werkzaamheden zijn best tofen ik heb een leuk team om me heen.
Kutfokquote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef JortK het volgende:Goedemorgen
Ik heb me UI niet af kunnen maken omdat Fok down was gisteravond
Goh, jouw dag begint laat.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:20 schreef maffemuts het volgende:
Goeiemorgen allemaalvandaag begin ik me dag met n cappuccino'tje
![]()
JA maar ook echt gewoon met time out meldingenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Was Fok! down?
Ohw, waarom?quote:
Oh, nouja. Ga gewoon verder met het echte leven, dan mis je het ook nietquote:Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef JortK het volgende:
JA maar ook echt gewoon met time out meldingen
Echte leven ftw!!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, nouja. Ga gewoon verder met het echte leven, dan mis je het ook niet.
Sja k weet niet of ik dat wereld beroemd wil makenquote:
Je kan het best hier neerzetten.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja k weet niet of ik dat wereld beroemd wil makenMaar ik wil het je best pmén hoor
![]()
Oh het is echt persoonlijk enzo, nee joh. Dan hoef ik het niet te weten.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef maffemuts het volgende:
Sja k weet niet of ik dat wereld beroemd wil makenMaar ik wil het je best pmén hoor
![]()
Het zal heus nog wel voorkomen dat een jonger iemand bij jullie gaat werkenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Whehe. Ik ben ook de jongste. Ik ben altijd de jongste.
.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef maffemuts het volgende:
Nou vooruit dan maarik krijg n kindje in december
Ik hoop het.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
Het zal heus nog wel voorkomen dat een jonger iemand bij jullie gaat werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |