Vooral dat LANGZAAM!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef GirlyGirl het volgende:
Ik wijt het aan de jeugd van tegenwoordig, degene die in jaren '80 geboren zijn zeggen dit forum langzaam maar zeker goodbye. Wat blijft over mensen uit de jaren '90 en een stel bejaarden. Geen goede combinatie ...
Hier 1 van de jaren '80quote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef GirlyGirl het volgende:
Ik wijt het aan de jeugd van tegenwoordig, degene die in jaren '80 geboren zijn zeggen dit forum langzaam maar zeker goodbye. Wat blijft over mensen uit de jaren '90 en een stel bejaarden. Geen goede combinatie ...
Dat ook, al een week langquote:
Tja, dat dus.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:39 schreef RickoKun het volgende:
Toon dan tenminste een foto met je tieten!
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:39 schreef RickoKun het volgende:
Toon dan tenminste een foto met je tieten!
Alleen dit soort figuren blijft over ...quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef Poekel het volgende:
[..]
Tja, dat dus.
Zou de boeiendheids-factor omhoog schroeven.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:41 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Alleen dit soort figuren blijft over ...
Wat denk jij dat de oorzaak is?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik verveel me ook steeds meer op Fok!
Voorheen kreeg iki kramp in mijn vingers van het scrollen en typen. Tegenwoordig zit er gewoon vaak een kwartier tussen mijn posts..
Vooral de server.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de oorzaak is?
Vakantie is voorbij.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de oorzaak is?
Dat zijn vaak die bejaarden waar ik over spreek ... jeweetwel ben de 35 al gepasseerd en alles wat ik kan zeggen heb ik al gezegd ...quote:Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het feit dat de gasten die er al lang op zitten zwaar arrogant in hun oldbie rol zitten.
Er zitten sommige tussen die wel tof zijn zoals remlofquote:Op woensdag 12 september 2007 14:48 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dat zijn vaak die bejaarden waar ik over spreek ... jeweetwel ben de 35 al gepasseerd en alles wat ik kan zeggen heb ik al gezegd ...
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:35 schreef GirlyGirl het volgende:
Scrollt tweemaal door de active topics lijst en ziet geen enkel topic dat enige vorm van interessantheid vertoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |