abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 15:14:09 #26
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53122625
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:08 schreef DRA het volgende:

[..]

Ik ben een vreedzaam persoon hoor dus ik vind de vergelijking scheef gaan. Ik heb verder gewoon een hekel aan mensen die denken dat ze alles maar kunnen maken en geen rekening met anderen wensen te houden. Ik heb verder al toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen direct tegen mijn buurman vertelt dat ik die boom weg wilde hebben. Hij wist er dus al lang vanaf.

Gelukkig spreek je het direct weer tegen...

Is het niet in je botte kop doorgedrongen dat de buurman de boom WEL mooi vond? Oftewel, dat jij geen rekening hebt gehouden met zijn wensen. Jij komt er later wonen, je hebt de woning aanvaard terwijl de boom er stond. Niet zeuren dus.

je bent net zo een aso als die zogenaamde Zandvoorters, die gaan zeuren dat ze naast het circuit zijn gaan wonen en last hebben van de paar dagen geluidsoverlast per jaar.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 15:17:16 #27
43556 miss_dynastie
pi_53122683
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:08 schreef DRA het volgende:
Ik heb verder al toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen direct tegen mijn buurman vertelt dat ik die boom weg wilde hebben. Hij wist er dus al lang vanaf.
Je buurman heeft je vast wel laten weten dat hij je in elkaar wil slaan. Nou niet drammen als hij het doet he, je wist er allang vanaf.
pi_53122699
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:09 schreef mcintosh het volgende:
Gewoon netjes begraven
Nee, ik denk dat ik hem gewoon ga opruimen (die boom dan). Ik schreef dat ik dat niet wilde omdat mijn buurman zo idioot reageerde. Maar als hij weer een beetje is afgekoeld dan ga ik wel eens bij hem langs om de boom op te ruimen.
pi_53123278
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:18 schreef DRA het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ik hem gewoon ga opruimen (die boom dan). Ik schreef dat ik dat niet wilde omdat mijn buurman zo idioot reageerde. Maar als hij weer een beetje is afgekoeld dan ga ik wel eens bij hem langs om de boom op te ruimen.
Het spijt me om het te moeten zeggen... maar de enige idioot hier dat ben jij!

5 jaar geleden verhuisde jij in een huis, en wilde graag een mooie grote boom in de tuin. Die boom is er gekomen en na een paar jaar groeien was het iets waar jij blij mee bent. Dan komt er een nieuwe buurman die jouw boom om wil hebben. Hij vindt het niks. Echter de boom stond er al toen hij het huis kocht, dus jij legt de klacht terecht naast je neer. Echter is de buurman nogal koppig en blijft doorgaan. Na 3 jaar etteren kom je thuis van vakantie en ligt je boom om ver. Jouw eigen lieve boom die nog nooit een mens heeft kwaad gedaan. De buurman staat er naast met rokende kettingzaag... Nu ben jij een vredelievend mens, zeg je net zelf... dus hoe reageer je???

Precies, de eikel die ik hierboven beschrijf... dat ben... JIJ!
Danmark: more usefull every day!
pi_53124449
als ik jouw buurman was zou ik 4 bomen terugzetten en je gehele uitzicht verpesten...

gekapt zonder vergunning
gekapt zonder toestemming buurman
grond betreden van buurman
Kapot maken van buurmans spullen

lekker lijstje om je mee aan te klagen
  woensdag 12 september 2007 @ 17:11:00 #32
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53125271
H
O
A
X
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 12 september 2007 @ 17:16:29 #33
17205 Profesor
I have a dream!
pi_53125427
Verkopen als gratis op te halen brandhout op marktplaats.nl
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_53125466
kan dit topic niet gewoon dicht? ts probeert grappig te doen, maar faalt jammerlijk.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53129514
Hehe dit topic
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 september 2007 @ 20:25:17 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53130371
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:27 schreef denka het volgende:
Dat dus...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')