Waar kan je pure cafeïne kopen?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Niek. het volgende:
Sterkste is water met cafeine.... Enorm bitter, enorm sterk en houd je gegarandeerd een tijd wakker.
WTN is dat?quote:
doe maar echtequote:
Ik heb het een tijd terug via www.samenkopen.nl gekocht, weet alleen neit of er binnenkort weer een actie is waarbij je het kan kopen.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:59 schreef nerderick het volgende:
[..]
Waar kan je pure cafeïne kopen?
Dat is de originele red-bull. Soms te verkrijgen in asiatische zaakjes. Moet je een keer geprobeerd hebben. al was het alleen maar om te weten hoe de echte smaaktquote:
Waar kan ik dat kopen dan??quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Niek. het volgende:
Sterkste is water met cafeine.... Enorm bitter, enorm sterk en houd je gegarandeerd een tijd wakker.
Zelfde vraag voor jou, waar is je top 3 te koop???quote:Op woensdag 12 september 2007 14:05 schreef Buschetta het volgende:
1.Wired x-505 (500mg caffeine)
2.Chaser
3.กระทิงแดง
4.Redbull
5.Semtex
Dark dog? Voor mij is dit de oer energy drank, volgens mij was dit ook eerder te krijgen in Nederland dan Red Bull. Er stonden altijd rekken van vol in de smartshop en free recordshop.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:29 schreef marcel-o het volgende:
je hebt ook zoiets als bulldog oid, is even sterk als bullitalleen iets zoeter, volges mij is het t zelfde..
zelf hebbik hier supercaps. hiervan doe k n beetje door mn koffie of iets anders.. dat werkt pas
alleen zweet je je dan de tyfus..
http://wiredenergydrink.com/index.htmquote:Op woensdag 12 september 2007 15:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat kopen dan??
[..]
Zelfde vraag voor jou, waar is je top 3 te koop???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |