abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53120093
Ik weet niet of ze in andere bioscopen van Pathé al kaartverkoopautomaten hebben ingericht, maar ik heb me gisteravond voorgenomen om er geen gebruik meer van te maken in de toekomst. Ten eerste lijkt het zo te zijn dat elke verkoop veel langer duurt dan wanneer je gewoon aan de kassa koopt (ik schat ruw in 2 tot 3 keer zo lang) omdat het apparaat eindeloos lijkt te moeten nadenken over iedere volgende stap. Verder heb je om de haverklap de ellende dat als iemand met een pin-kaart wil betalen dat dan de terminal helemaal op tilt slaat en een paar minuten nodig heeft om de betaling te weigeren. En tenslotte de hoofdprijs, nadat je een kwartier in de rij hebt gestaan, houdt de machine van de rij waar jij instaat er helemaal mee op.

Toen ik gisteren dus binnenkwam waren er nog 180 kaartjes over, toen ik eindelijk een kaartje kon bemachtigen waren er nog maar 30 over en kon ik plaatsnemen op de tweede rij. In de tussentijd was er ruim een half uur verstreken, uitsluitend wachtend in verschillende rijen doorgebracht.

De film Death Sentence was het overigens wel echt waard, dat is een must see film.
pi_53120699
Bij Pathe de Munt waren in juni skimmers aktief. Pas maar op dus
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:34:50 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_53121523
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij Pathe de Munt waren in juni skimmers aktief. Pas maar op dus
daar gaan je centen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_53121714
Sowieso de munt, ga naar een echte bioscoop.
pi_53121916
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:41 schreef Doodmetaal het volgende:
Sowieso de munt, ga naar een echte bioscoop.
Clown.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:52:01 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53122004
Oh, is dat weer wat nieuws?
Ik was zaterdag bij de Pathé. Had vooraf kaarten via internet gekocht met m'n voordeelpas en hoefde dus alleen maar even mijn voordeelpas langs de automaat te halen. Doet dat ding het niet. Ellenlange rijen voor de kassa en de film zou 10 min later al beginnen ("Moet je maar eerder van huis gaan" telt niet, want wist ik veel dat dat kutding het niet zou doen. De charme van zo'n pas is juist dat je niet in de rij hoeft te staan ). Gelukkig kwam er meteen een medewerker aan die ons even langs de balie heeft geloodst .
Niet meer actief op Fok!
pi_53122704
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:48 schreef HiZ het volgende:

[..]

Clown.
Hoezo dat? Er zijn vele andere bioscopen in Amsterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')