Ik kan niet wachten op de decemberquotaquote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef FredvZ het volgende:
Ze moeten die 13 miljoen die ze verwachten binnen te halen dit jaar natuurlijk wel waar maken.
En 77 euro valt toch nog wel mee.
Je hebt toch van die stukken op de snelweg waar je niet harder mag als 80km? Nou, daar dus.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:34 schreef TNA het volgende:
Eens met TS over onzinnige flitsboetes, boekdelen sprekend dat je een 80km-weg een snelweg noemt
Don't do the crime (Ik denk ik maak hem even af)quote:Op woensdag 12 september 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Dik te hard rijden en nog klagen, ik vind het altijd aandoenlijk.
het gezinnetje onderweg naar Frankrijk dat je per ongeluk doodrijdt met je hoge snelheid zal er niet minder om lijden omdat het 3:00 's nachts is....
If you can't do the time.....
Ah, op die manierquote:Op woensdag 12 september 2007 13:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je hebt toch van die stukken op de snelweg waar je niet harder mag als 80km? Nou, daar dus.
Een boete van 77 euro betekent dat TS 119 km/h reed, na correctie zal dat zo'n 125 km/h zijn. "Dik te hard" zou ik dat niet willen noemen en bovendien lijkt het me om 3 uur 's nachts echt geen schande, zeker als je b.v. denkt aan een stuk als de Coentunnelweg.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Dik te hard rijden en nog klagen, ik vind het altijd aandoenlijk.
het gezinnetje onderweg naar Frankrijk dat je per ongeluk doodrijdt met je hoge snelheid zal er niet minder om lijden omdat het 3:00 's nachts is....
If you can't do the time.....
Eerzame belastingbetalende modelburgers fietsen niet in een voetgangersgebied en rijden niet harder dan de maximaal toegestane snelheid.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:31 schreef PDOA het volgende:
Godverdomme, kreeg ik laatst nog een prent vanwege fietsen in een voetgangersgebied (zie ander topic), heb ik nu een bon voor het te hard rijden op een 80km (snel)weg, om fokking 3:00 uur 's nachts! Vuile honden, om 3:00 uur 's nachts is er geen hond meer op de weg! Welke malloot staat er nu om 3:00 uur 's nachts langs de kant van de weg te flitsen? ga boeven/terroristen vangen, kankerwouten, in plaats van de eerzame belastingbetalende modelburgers lastig te vallen met dit soort idiote praktijken. Dag 77 eurootjes...
Ach, het mag toch niet. Tuurlijk is het soms wat overtrokken, maar hij reed daar te hard. Dat het niet zoveel is maakt niet uit, er zijn mensen die het wel doen, en daar controleren ze op.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Een boete van 77 euro betekent dat TS 119 km/h reed, na correctie zal dat zo'n 125 km/h zijn. "Dik te hard" zou ik dat niet willen noemen en bovendien lijkt het me om 3 uur 's nachts echt geen schande, zeker als je b.v. denk aan een stuk als de Coentunnelweg.
Dat gezinnetje naar Frankrijk zal je er echt niet meer of minder dood om rijden.
Goh, zou dat niet gewoon ALTIJD moeten, daar zijn de boetes namelijk voorquote:Op woensdag 12 september 2007 13:48 schreef Sjibble het volgende:
decemberquota ga ik juist extra extra extra voorzichtig rijden, laten we het allemaal doen! Krijgen ze geen cent binnen!!!
Ik vind de boete niet zozeer onterecht, maar de regels des te meer, en daarmee de boete ook weerquote:Op woensdag 12 september 2007 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het mag toch niet. Tuurlijk is het soms wat overtrokken, maar hij reed daar te hard. Dat het niet zoveel is maakt niet uit, er zijn mensen die het wel doen, en daar controleren ze op.
Ik weet dat het lullig is, maar je bent in overtreding niets tegen te doen.
MIjn broertje kreeg vorige week op de fiets, in Amsterdam notabene, een boete omdat hij netjes voor rood stopte, wachtte tot het groen was en om de hoek krijg hij een boete omdat hij niet achter de stopstreep stond. kijk DAT is mierenneuken en naaien...
Tja, ik kan me daar wel iets bij voorstellen, maar het is helaas niet anders. Dan moet je maar in Duitsland gaan wonenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind de boete niet zozeer onterecht, maar de regels des te meer, en daarmee de boete ook weer![]()
Dat verhaal over je broertje is een apart KLB-topic waard![]()
modelburgers rijden ook snachts niet te hard, deliquent!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:31 schreef PDOA het volgende:
Godverdomme, kreeg ik laatst nog een prent vanwege fietsen in een voetgangersgebied (zie ander topic), heb ik nu een bon voor het te hard rijden op een 80km (snel)weg, om fokking 3:00 uur 's nachts! Vuile honden, om 3:00 uur 's nachts is er geen hond meer op de weg! Welke malloot staat er nu om 3:00 uur 's nachts langs de kant van de weg te flitsen? ga boeven/terroristen vangen, kankerwouten, in plaats van de eerzame belastingbetalende modelburgers lastig te vallen met dit soort idiote praktijken. Dag 77 eurootjes...
Hehe, inderdaad. Laten we ons allemaal aan de regels houden, dan hebben we ze goed te pakken.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, zou dat niet gewoon ALTIJD moeten, daar zijn de boetes namelijk voor.
Heb je 'm nog niet geopend? Anders wil ik het wel doenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Wat wassie kwaad zeg...
alsof dan de maximale snelheid opeens omhoog gaatquote:Vuile honden, om 3:00 uur 's nachts is er geen hond meer op de weg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |