Ga bomen knuffelen of zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:34 schreef ThaMadEd het volgende:
Opsporing verzocht is gewoon een rechts programma, waarbij ze alleen de Marokkaanse criminelen in beeld brengen en af en toe een autochtone crimineel om het niet te erg doen laten opvallen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:34 schreef ThaMadEd het volgende:
Opsporing verzocht is gewoon een rechts programma, waarbij ze alleen de Marokkaanse criminelen in beeld brengen en af en toe een autochtone crimineel om het niet te erg doen laten opvallen.
Dat zijn verklede marokkanen!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef marcel-o het volgende:
dacht dat dat tegenwoordig Oostenrijkers waren...
inplaats van Finnen![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:34 schreef ThaMadEd het volgende:
Dat komt omdat de rechtse makers van dat programma ons de indruk willen geven dat degenen die aan het signalement voldoen of vast zitten of op de vlucht zijn en ze daarom geen kandidaten kunnen vinden.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:49 schreef kasper het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij die reconstructies vaak blanke Nederlanders ingezet worden terwijl je dan even later bij het signalement hoort:
Dader 1:
- getinte huidskleur
- jas met bontkraag
- etc.
Ik woon een uurtje van Wenen. Ga er geregeld naartoe en daar heb ik voor het eerst vrouwen in een Niqaab in europa gezienquote:Op woensdag 12 september 2007 13:44 schreef marcel-o het volgende:
verkleed of niet Oostenrijk is iig minder erg dan hier
ver genoeg
Das logisch toch? Echte Mocro's hebben het te druk met het beroven van oude vrouwtjes of het in elkaar rossen van homo's.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:49 schreef kasper het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij die reconstructies vaak blanke Nederlanders ingezet worden terwijl je dan even later bij het signalement hoort:
Dader 1:
- getinte huidskleur
- jas met bontkraag
- etc.
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:46 schreef chiren het volgende:
kk nederlanders zeggen tegen mij wat ik moet doennnn, ey yo, ik geef die meisje een zoennnn en dan ga ik dr verlate kk slet, hoef niet met je te pratee want ik ga je doodmakee
Alleen bij de marokkanen veel meer dan bij andere etnische groepen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:37 schreef F04 het volgende:
In elke etnische groep zitten wel een stel rotte appels.
Maar er is niets aan de hand, zijn allemaal incidenten!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:53 schreef Nemesish3d het volgende:
Topic #723 over marokkanen. Bron:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=marokkaan&match=&ts=&sort=rel&f%5B%5D=5&type=alle&van=&tot=
+
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=marokkanen&match=&ts=&sort=rel&f%5B%5D=5&type=alle&van=&tot=
=
315 + 407 = 722
En dan tel ik nog niet eens de topics waar men het woord marokkaan niet eens kan spellen! (marrokaan, marrokkaan, marokaan etc)![]()
Ja, sterker nog, het is propaganda van die linkse meda, linkse politici en linkse kerkquote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Maar er is niets aan de hand, zijn allemaal incidenten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |