De marokanen die hier voornamelijk in Nederland en
Belgenland Vlaanderen rotzooi trappen zijn bijna altijd berbers of een arabier met alleen maar berber vrienden.
Deze mensen zijn niet bijster slim, ze hebben erg lange tenen en zijn heel erg agressief. Dan moet u zich zelf afvragen waarom deze mensen in Marokko niet in de stad leven maar ver van de samenleving in de bergen, juist en deze mensen wonen nu hier.
Ze worden opgevoed met als basis de islam, dat de islam een alles overheersende verderfelijke boek is hoef ik u niet uit te leggen maar zij zien het als een vrijspraak om rotzooi uit te trappen en niemand die er iets tegen durft te doen want men moet lief zijn voor de Islam en haar volgelingen(vogelaars).
Het mooiste voorbeeld was de demonstratie 11 september in Brussel waar de vergunning in werd getrokken omdat de moslims het niet op prijs zouden stellen, omgekeerde wereld niet waar?
En wat zagen wij op tv alleen een handjevol kaalkopjes veelvuldig in beeld, de honderden normale mensen zoals jij en ik die daar ook aanwezig waren werden niet op filmmateriaal genomen.
![]()
Ik steun dan ook het voorstel om de Islam in Europa te verbieden.