abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2007 @ 00:30:34 #126
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_53161458
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef Ego8 het volgende:

[..]

Flikker toch eens een eind op.
Geschiedenis is nodig als we niet de hele tijd willen vervallen in dezelfde fouten.
Leer van het verleden! Het is nog alom tegenwoordig. En schokkend hoe dom veel mensen zijn op dat gebied.
Zonder technici zat jij anders nog steeds met je knuppeltje achter konijntjes aan te jagen, laten we wel even de juiste verhoudingen vaststellen mkay?
pi_53162252
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Hitler haalde zijn inspiratie ook uit het verleden,.
Iedereen haalt inspiratie uit het verleden. De toekomst heb je namelijk niet.
pi_53162344
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zonder technici zat jij anders nog steeds met je knuppeltje achter konijntjes aan te jagen, laten we wel even de juiste verhoudingen vaststellen mkay?
Boeiend, dan wisten we niet beter. De geschiedenis leert dat mensen in de tijd van knuppeltjes achter konijntjes aanjagen ook geluk kenden. Maar daar heb jij vast nooit over nagedacht. Wanneer men slechts bij het heden blijft en alles accepteert in plaats van 'waarom?' te vragen, blijft men nou eenmaal beperkt.

Alle gekheid op 'n stokje: niemand zegt dat technici niet belangrijk zijn, wel? Zonder vuilnismannen zaten we met een heleboel troep, of moesten we het zelf doen. Ook die zijn onmisbaar. Fijn he, dat gevoel van onmisbaarheid. Als het niet in het sociale leven lukt is het toch prettig om te weten dat het wat betreft je bijdrage aan de maatschappij (in zeer kleine mate dan, maar goed, alle beetjes helpen niet waar?) iets gecompenseerd wordt.

Met geschiedenis ontwikkel je algemene wijsheid, dat is vooral voor jezelf heel leuk. Daarnaast is het ook een briljante basis voor veel functies waar we tevens niet zonder zouden kunnen, maar goed, dat is wat mij betreft niet relevant, iedere wetenschap is onmisbaar. Het is vooral een hele mooie studie vind ik
  vrijdag 14 september 2007 @ 02:01:21 #129
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_53162676
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:25 schreef Taurus het volgende:

[..]

*hoop droge stof*
Neem het toch goftedomme niet zo serieus

Wel lievv dat je zoveel woorden heb besteed aan je reply
pi_53165565
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 02:01 schreef Terecht het volgende:

[..]

Neem het toch goftedomme niet zo serieus

Wel lievv dat je zoveel woorden heb besteed aan je reply
Ik mag toch hoop ik nog wel reageren zoals ik wil? En als je niet serieus bent (in sarcasme of opzettelijk cynisme ben je niet de beste als ik het even zeggen mag ) moet je het er even bij zetten. We zitten hier niet in het onzin-forum.

Ik vind het zelf wel 'n mooi stukje eigenlijk
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:27:07 #131
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_53165801
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:25 schreef Taurus het volgende:

[..]

Met geschiedenis ontwikkel je algemene wijsheid, dat is vooral voor jezelf heel leuk. Daarnaast is het ook een briljante basis voor veel functies waar we tevens niet zonder zouden kunnen, maar goed, dat is wat mij betreft niet relevant, iedere wetenschap is onmisbaar. Het is vooral een hele mooie studie vind ik
Dat is dus meestal de klacht van mensen die zulke studies kansloos vinden, en nu geef je het zelf toe
pi_53166148
HBO'ers bashen
Alfa's bashen
Studenten = super mooi

Terug van weggeweest!
pi_53166205
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:27 schreef robski18 het volgende:

[..]

Dat is dus meestal de klacht van mensen die zulke studies kansloos vinden, en nu geef je het zelf toe
Ik heb nog bijna niets gezegd in dit topic! Ik zeg toch óók dat het onmisbaar is? Maar vooral voor jezelf, dat is alsnog een (flinke) tekortkoming dus voor beta's hoor, geloof me.
pi_53166254
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Iedereen haalt inspiratie uit het verleden. De toekomst heb je namelijk niet.
Dat is wel zo, maar is het daarmee ook zonder meer iets goeds? Nee toch.
pi_53166665
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar is het daarmee ook zonder meer iets goeds? Nee toch.
Het is helemaal niets, het is een feit! Goed of slecht lijkt me niet aan de orde, het is simpelweg het enige dat we hebben.
pi_53166798
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:11 schreef Varr het volgende:
Ik hou van zuipen, neuken, en op school brak in mn trui en chillbroek rondlopen.

Ik snap trouwens niet waarom je niet hiervan zou houden, geniet van je studentenleven en hou anders je smoel.

Saaie thuiswonende lul ben je waarschijnlijk...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53166984
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is helemaal niets, het is een feit! Goed of slecht lijkt me niet aan de orde, het is simpelweg het enige dat we hebben.
Het was een reactie op iemand die beweerde dat we moeten leren van het verleden. Welnu, dat is niet zonder meer een nastrevenswaardig iets zoals ik aantoonde.
pi_53167081
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het was een reactie op iemand die beweerde dat we moeten leren van het verleden. Welnu, dat is niet zonder meer een nastrevenswaardig iets zoals ik aantoonde.
Nouja, ik weet niet hoe die persoon dat bedoelde, maar je leert natuurlijk sowieso alles van het verleden Dus of die stelling nou kritiek verdient..
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:22:23 #139
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_53167136
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:15 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik mag toch hoop ik nog wel reageren zoals ik wil? En als je niet serieus bent (in sarcasme of opzettelijk cynisme ben je niet de beste als ik het even zeggen mag ) moet je het er even bij zetten. We zitten hier niet in het onzin-forum.
Aanschouw de PI
quote:
Ik vind het zelf wel 'n mooi stukje eigenlijk
Het is niet onverdienstelijk idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')