Klinkt als mijn hbo-opleidingquote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb nu welgeteld zo'n 6 contact-uren per week, en allemaal in collegezalen in enorme gebouwen. Geen scholen, het lijkt er niet eens op.
Nee maar ik had het wel tegen jou. Is het niet in je opgekomen dat mijn opmerking algemeen bedoeld was, niet exclusief doelende op mijn post daarvoor?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:43 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Had ik 't tegen jou? Ik citeer je toch niet?
Ik reageerde niet op jou, debiel. Wat snap je daar niet aan?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee maar ik had het wel tegen jou. Is het niet in je opgekomen dat mijn opmerking algemeen bedoeld was, niet exclusief doelende op mijn post daarvoor?
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:14 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op jou, debiel. Wat snap je daar niet aan?
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:59 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Hbo'ers die zichzelf student noemen.. Das net zoiets als dat een speler van AGOVV zich een wereldvoetballer noemt.
Of als een mandarijn, die zich een sinasappel noemt
Of als een frietje zonder, die zich een patat oorlog noemt
Of als een snorretje, die zichzelf de snor van Chiel Montagne noemt
Nogmaals, imbeciel: ik had het niet tegen jou dus citeer me ook niet. Gigantische mongool.quote:
Nee, maar ik had het wel tegen jouquote:Op donderdag 13 september 2007 18:11 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Nogmaals, imbeciel: ik had het niet tegen jou dus citeer me ook niet. Gigantische mongool.![]()
'hé'
Wat Terecht zegt '.. Stomme Yougoslaafquote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel tegen jou.
Ik was niet in de veronderstelling dat je het tegen mij had , ik vroeg me alleen af waar die zure reactie van jou vandaan kwam. Dat ik daarvoor net had gepost heeft daar niks mee te maken. HBO zeker? Vast wel, lezen kun je iig niet![]()
Maar niet weten dat het 'De Jodenkoek' isquote:Op donderdag 13 september 2007 17:59 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Hbo'ers die zichzelf student noemen.. Das net zoiets als dat een speler van AGOVV zich een wereldvoetballer noemt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar niet weten dat het 'De Jodenkoek' is.
Wat was er zuur aan? In de OP lees ik dat het 'studenten volk' zo divers is, en even later dat ze allemaal oppervlakkig zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel tegen jou.
Ik was niet in de veronderstelling dat je het tegen mij had , ik vroeg me alleen af waar die zure reactie van jou vandaan kwam. Dat ik daarvoor net had gepost heeft daar niks mee te maken. HBO zeker? Vast wel, lezen kun je iig niet![]()
Of als een mongool die niet eens het woord sinaasappel kan spellen maar wel denkt dat 'ie iets mag zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:59 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Of als een mandarijn, die zich een sinasappel noemt
Of als een frietje zonder, die zich een patat oorlog noemt
Of als een snorretje, die zichzelf de snor van Chiel Montagne noemt
5+4+2 = Havo, HBO, Master WO = 11 jaarquote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Mr_Booze het volgende:
Nee WO-ers die van het VWO afkomen die zijn slim voor een deel van de opleidingen doe je er korter over om eerst Havo te doen dan HBO en daarna nog die twee jaartjes WO resultaat een jaar winst.![]()
Een master WO kan toch ook 1 jaar duren?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
5+4+2 = Havo, HBO, Master WO = 11 jaar
6+4 = VWO, WO = 10 jaar
Niet vanaf het HBO, dan is er vaak een schakelprogrammaquote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Een master WO kan toch ook 1 jaar duren?
met 80% uitval.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Taurus het volgende:
Niet vanaf het HBO, dan is er vaak een schakelprogramma![]()
Flikker toch eens een eind op.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
![]()
Je maakt een compleet schertsfiguur van jezelf, met dergelijke pretenties jezelf zo genadeloos te kakken zetten.
Ga een echt vak leren man!
Hitler haalde zijn inspiratie ook uit het verleden,.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef Ego8 het volgende:
[..]
Flikker toch eens een eind op.
Geschiedenis is nodig als we niet de hele tijd willen vervallen in dezelfde fouten.
Leer van het verleden! Het is nog alom tegenwoordig. En schokkend hoe dom veel mensen zijn op dat gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |