Kennelijk ben je ziek..quote:020 5810900 is van de Arbo Controledienst. Zij gaan ziekmeldingen telefonisch na, wat is er aan de hand en wanneer gaat de ziekgemelde weer aan het werk.
Ha, dat is goede info. Ik heb gisteren ook wel gezocht met google maar kon niets (zinvols) vinden, behalve schreeuwerige quiro-zooi.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:05 schreef qltel het volgende:
Als ik op dat nummer Google vind ik de volgende tekst
[..]
Kennelijk ben je ziek..
Betraptquote:Op woensdag 12 september 2007 10:05 schreef qltel het volgende:
Als ik op dat nummer Google vind ik de volgende tekst
[..]
Kennelijk ben je ziek..
Ik ben niet zo bang voor een controle, hoorquote:
Het kan een instelling zijn in een bedrijfs-telefooncentrale. Call-centers enzo willen toestellen die alleen maar uit kunnen bellen en niet vanaf buiten gebeld kunnen worden. Ik vind het dan zelf professioneler om het nummer niet mee te sturen overigens..quote:Op woensdag 12 september 2007 10:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Blijf ik het raar vinden dat je kan bellen met een nummer dat niet teruggebeld kan worden...
Och, mijn vermoeden ging al in de richting van betreffende organisatie en dan kan het geen kwaad zelf contact op te nemen, me dunkt.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:09 schreef jeroen25 het volgende:
Waarom ga je missed calls terugbellen?
Als het belangrijk is spreken ze wel voicemail in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |