Heey Mutsquote:
Met mij ook jaquote:
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gefeliciteerd met je zoontje, mocht je de eerdere post niet hebben gezien
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik neem aan dat je gewoon op de uni zit?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Met mij ook jaNet even een lekker bakkie koffie naar binnen geslurpt. Zo even mn krantje uitlezen
![]()
Correct. Ik ga zometeen aan de huiswerkopgaven van Velden werken, met twee jaargenoten. Helaas zijn deze falende figuren tot op dit moment nog niet op komen dagen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon op de uni zit?![]()
Je mag dan wel een roostervrije dag hebben, maar dat betekent geenszins dat die dag ook is bedoeld als studievrije dag!! [afbeelding]
Whehe.....quote:Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
GODVER. Voor niets een hele week voor lul gelopen met die lillike grafavatar [afbeelding]
Ene Pjotrik is er vandoor met de wii![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
GODVER. Voor niets een hele week voor lul gelopen met die lillike grafavatar [afbeelding]
Ene Pjotrik is er vandoor met de wii![]()
Idem hier. Ik heb tenminste 3 vergaderingen per 2 weken. (1 wekelijks, daar ben ik de voorzitter, 1 2-wekelijks, daar ben ik enkel af en toe notulist). Elke vergadering impliceert de consumptie van tenminste 2 koppen koffiequote:
Maikuuul alertquote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.....![]()
PWND !!!11~1!1~ einz..!!!@11!11``!1![]()
Ja...quote:
ik heb er maar 1 per maand gelukkigquote:Op woensdag 12 september 2007 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier. Ik heb tenminste 3 vergaderingen per 2 weken. (1 wekelijks, daar ben ik de voorzitter, 1 2-wekelijks, daar ben ik enkel af en toe notulist). Elke vergadering impliceert de consumptie van tenminste 2 koppen koffie...
Whehequote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ja...![]()
Sorry![]()
Ik zag even onder de lijn een nieuwe post doen...
==========================================
[afbeelding]
Ik heb trouwens elke dag een vergadering/overleg...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 per maand gelukkig
aangezien ik secretaris ben moet ik heul veel schrijven, dus kom ik amper aan 2 kopjes toe
beter kieken op games.fok.nlquote:Op woensdag 12 september 2007 11:52 schreef OA het volgende:
Maar M, waar haal jij die wijsheid trouwens vandaan?
Ik speur het hele forum af, incl Games, frontpage, etc... maar niets....![]()
Whehe.... Als ik notuleer kom ik ook niet verder dan 1 kopjequote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 per maand gelukkig
aangezien ik secretaris ben moet ik heul veel schrijven, dus kom ik amper aan 2 kopjes toe
Wat is niet lang?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb trouwens elke dag een vergadering/overleg...
Aangezien het niet al te lang duurt, drink ik doorgaans slechts 1 grote beker koffie.![]()
Waar gade heen mn jong?quote:
beter kieken op games.fok.nlquote:Op woensdag 12 september 2007 11:52 schreef OA het volgende:
Maar M, waar haal jij die wijsheid trouwens vandaan?
Ik speur het hele forum af, incl Games, frontpage, etc... maar niets....![]()
Jamaar, jamaar...quote:
10-15 min.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is niet lang?
Mijn vergaderingen duren pakweg 3 kwartier tot een uur.
Niet veel te bespreken dus. Kan ook informeel bij de koffieautomaatquote:
inderdaad!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet veel te bespreken dus. Kan ook informeel bij de koffieautomaat![]()
![]()
Wel lekker vlot![]()
Nee daar zal een hoop constructiefs uitkomenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad!
de mijne duren algauw een uur of 3
Dan moet er wel een koffieautomaat aanwezig zijn!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet veel te bespreken dus. Kan ook informeel bij de koffieautomaat![]()
![]()
Wel lekker vlot![]()
Zoeen heb ik maar eens per jaar. De ALV van de zwemverenigingquote:Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad!
de mijne duren algauw een uur of 3
Aaah. Beter dus. Lekkere zelfgezette koffiequote:Op woensdag 12 september 2007 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet er wel een koffieautomaat aanwezig zijn!![]()
Nee, ik werk in een relatief klein bedrijf qua personeel, dus zoeen apparaat is te duur per werknemer....![]()
Wij zetten dus nog zelf koffie met een ouderwetsch koffiezetapparaat!![]()
ehm, ja!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee daar zal een hoop constructiefs uitkomen
quote:
we doen liever 1 keer in de maand een lange vergadering waarin we heel veel ineens bespreken, dan 4 korte waarbij de helft niet aanwezig is.quote:
Dat eerste hebben we op de TU/e ook. In de coffeebarquote:Op woensdag 12 september 2007 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
Koffiebonen die gemalen worden
Versgezet dus, eventueel met een slok 'warme melk'
Overigens is DE ook goed te doen
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
Koffiebonen die gemalen worden
Versgezet dus, eventueel met een slok 'warme melk'
Overigens is DE ook goed te doen
Goed plan., Ik neem aan dat bij de maandelijkse vergadering wel altijd iedereen aanwezig isquote:Op woensdag 12 september 2007 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
we doen liever 1 keer in de maand een lange vergadering waarin we heel veel ineens bespreken, dan 4 korte waarbij de helft niet aanwezig is.
dat is ze geradenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan., Ik neem aan dat bij de maandelijkse vergadering wel altijd iedereen aanwezig is.
Dat had ik ook op de HES.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat eerste hebben we op de TU/e ook. In de coffeebar. Weliswaar meer dan 2x zo duur dan de standaard bak, maar ook zeker eens zo lekker. Gemiddeld eens per 2 dagen fietst zo'n bakkie er wel in
Whehe... anders straf van tante Muckie?quote:
indd ERG lekker. 2,1667x zo duur, maar wel erg lekker. Mijn gemiddelde ligt toch wel op 4 van die bakjes per weekquote:Op woensdag 12 september 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat had ik ook op de HES.
Die bakken zijn echt schandalig duur in vergelijking, maar wel erg lekker!![]()
ik volgende week donderdagquote:Op woensdag 12 september 2007 12:26 schreef buzzer het volgende:
Vergaderen
Dinsdag moet ik er helaas weer aan geloven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |