Ja,quote:Op woensdag 12 september 2007 03:28 schreef cerror het volgende:
Ach gut meis, ben je alleen?
Oew dat was een overtuigende.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:45 schreef Morwen het volgende:
Beter een vlotte babbel dan een botte vlabbelWat dat dan ook mag wezen, maar ik heb wel weer een vlotte post
![]()
![]()
En vlot ook, tochquote:Op woensdag 12 september 2007 03:57 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Oew dat was een overtuigende.
Mmmmm, ik ben klein en spontaan zouden ze gewoon af moeten schaffen.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:04 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Lange mensen met een babbel , schijnen voordeel te hebben.
Hoe herkenbaar. Vooral dat recht voor zijn raap.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmmm, ik ben klein en spontaan zouden ze gewoon af moeten schaffen.Grof, irritant, recht voor zijn raap.....kan ik mee leven, maar dat jeuk woord "Spontaan"
![]()
TS is jaloers dat hij die niet heeft/niet isquote:Op woensdag 12 september 2007 07:49 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Wat is er mis met een vlotte babbel en spontaniteit?
Walgelijk volkquote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik bedoel de term en niet mensen die spontaan zijn. Maar ik bedoel wel mensen die overdreven spontaan zijn. Van die mensen die altijd 'supervrolijk' en energiek zijn en altijd positief en dan zo erg dat het wel gespeeld moet zijn, omdat zulke mensen gewoon niet bestaan. Zie je ze voor je? 'Tof man, tof!' Met zo'n enorm brede smile, waarvan je kan zien dat hij op het gezicht ligt, zonder dat echt plezier daarvoor gezorgd heeft en ook zonder dat het gemeend is.
Sommige mensen hebben gewoon weinig slaap nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |