Je bent wel kort van stofquote:Op woensdag 12 september 2007 02:05 schreef DeDar het volgende:
![]()
'Vlotte babbel'
mijn nekharen gaan daarvan omhoog staan
Ik bedoel de term en niet mensen die spontaan zijn. Maar ik bedoel wel mensen die overdreven spontaan zijn. Van die mensen die altijd 'supervrolijk' en energiek zijn en altijd positief en dan zo erg dat het wel gespeeld moet zijn, omdat zulke mensen gewoon niet bestaan. Zie je ze voor je? 'Tof man, tof!' Met zo'n enorm brede smile, waarvan je kan zien dat hij op het gezicht ligt, zonder dat echt plezier daarvoor gezorgd heeft en ook zonder dat het gemeend is.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Magereheinus het volgende:
Bedoel je de term: vlotte babbel? Zo ja, eens met de klacht, vind t ook een kut term.
Bedoel je mensen die spontaan zijn? Zo ja, dude:
Ik was er niet meer zo tevreden over, over mijn eerste opening.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent wel kort van stof![]()
Waarom heb je 77% gewijzigd?
Zou een mens deze klacht niet serieus kunnen menen, zonder dat deze voortkomt uit afgunst?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:25 schreef Malebolgia het volgende:
De constatering dat sommige goede eigenschappen buiten het eigen bereik liggen roept bij sommigen personen gevoelens van afgunst op.
Sad.
Nee, want dan zou het je niet zoveel storen dat je het nodig vond om er midden in de nacht een topic aan te wijden, waarin je bovendien ook nog een keer je OP herziet zodat je het moeilijk een opwelling tijdens een moment van zwakte kunt noemen.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:32 schreef DeDar het volgende:
Zou een mens deze klacht niet serieus kunnen menen, zonder dat deze voortkomt uit afgunst?
Kan het ook zijn dat ik me verveelde en even nadacht over wat ik fokkers voor zou kunnen leggen. Iets waarmee ik de vorige dag in aanraking ben gekomen. En kan het ook zo zijn dat ik die OP herzag, omdat ik nu eenmaal een perfectionist ben.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:39 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het je niet zoveel storen dat je het nodig vond om er midden in de nacht een topic aan te wijden, waarin je bovendien ook nog een keer je OP herziet zodat je het moeilijk een opwelling tijdens een moment van zwakte kunt noemen.
Hebben die een vlotte babbel dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:54 schreef DeDar het volgende:
Groningers hier?
De meeste mensen kijken eerst wat de kat uit de boom en met de huidige globalisering gaat dat een steeds grotere invloed krijgen net zoals het klimaat maar da's een een ander topic.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:03 schreef Anka het volgende:
Ik heb inderdaad ook een hekel aan die 'vlotte babbel'. De term is inderdaad vreselijk, maar perfect om het schijnbaar vrolijke verschijnsel, dat bij mij zoveel afschuw opwekt, op precies zo'n zelfde manier in woorden uit te drukken. Zo opgeblazen positief dat het is alsof er koude gelei langs je schouders over je rug omlaag loopt.
zo.
Trage babbel.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:24 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik was er niet meer zo tevreden over, over mijn eerste opening.![]()
Ja,quote:Op woensdag 12 september 2007 03:28 schreef cerror het volgende:
Ach gut meis, ben je alleen?
Oew dat was een overtuigende.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:45 schreef Morwen het volgende:
Beter een vlotte babbel dan een botte vlabbelWat dat dan ook mag wezen, maar ik heb wel weer een vlotte post
![]()
![]()
En vlot ook, tochquote:Op woensdag 12 september 2007 03:57 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Oew dat was een overtuigende.
Mmmmm, ik ben klein en spontaan zouden ze gewoon af moeten schaffen.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:04 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Lange mensen met een babbel , schijnen voordeel te hebben.
Hoe herkenbaar. Vooral dat recht voor zijn raap.quote:Op woensdag 12 september 2007 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmmm, ik ben klein en spontaan zouden ze gewoon af moeten schaffen.Grof, irritant, recht voor zijn raap.....kan ik mee leven, maar dat jeuk woord "Spontaan"
![]()
TS is jaloers dat hij die niet heeft/niet isquote:Op woensdag 12 september 2007 07:49 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Wat is er mis met een vlotte babbel en spontaniteit?
Walgelijk volkquote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik bedoel de term en niet mensen die spontaan zijn. Maar ik bedoel wel mensen die overdreven spontaan zijn. Van die mensen die altijd 'supervrolijk' en energiek zijn en altijd positief en dan zo erg dat het wel gespeeld moet zijn, omdat zulke mensen gewoon niet bestaan. Zie je ze voor je? 'Tof man, tof!' Met zo'n enorm brede smile, waarvan je kan zien dat hij op het gezicht ligt, zonder dat echt plezier daarvoor gezorgd heeft en ook zonder dat het gemeend is.
Sommige mensen hebben gewoon weinig slaap nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |