Inderdaad zeg. Té slechtquote:Op donderdag 13 september 2007 12:51 schreef Againzender het volgende:
wat is dit voor infantiele 'rap'
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef cosmick het volgende:
Opzich mogen ze best eens stoppen met het draaien van "how to save a life".
Zo bijzonder is het nu ook weer niet.
Hey PR! Is was gisteren wel online, maar had de hele avond bezoek. Vanavond ook en morgenavond ben ik laat thuis. Dan zal ik je 's ff lekker opnieuw toevoegenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:42 schreef purplerose het volgende:
Hee Cossie
Nog steeds nix op msn he
In den beginne heb ik ooit wel eens een hyves account gehad. Zal er eens naar zoekenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zit jij eik ook @ Hyves? of heb ik je al ertussen staan, maar herken ik je naam niet?
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
In den beginne heb ik ooit wel eens een hyves account gehad. Zal er eens naar zoeken.
Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey PR! Is was gisteren wel online, maar had de hele avond bezoek. Vanavond ook en morgenavond ben ik laat thuis. Dan zal ik je 's ff lekker opnieuw toevoegen.
Helemaal vergeten, goed planquote:Op donderdag 13 september 2007 14:41 schreef borisz het volgende:
Glacier
schakel maar weer om naar Mat
Cool! Wil ik ook met onze bedrijf doen volgende maand (als wij de nieuwe huisstijl en website klaar en online hebben en verhuist zijn naar ons nieuwe pand).quote:Op donderdag 13 september 2007 16:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben ook bedrijf van de dag geweest. Die taart heerst!
Net Jewel op radio 1 met 'stand in'. Leuk & catchy nummer!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ah, kijk, een echt actieve Hyver!
Goed bezig man! het is de afgelopen periode nog nooit zo snel geweest.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:28 schreef Glacier het volgende:
* Glacier stopt peper in de reet van de fok servers
Als de admins van fok dit nou ff lezen, hoef ik niet steeds naar het datacenter om het zelf te doenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef -Hans- het volgende:
Goed bezig man! het is de afgelopen periode nog nooit zo snel geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |