niet dit is een klachtquote:Op woensdag 12 september 2007 00:42 schreef remlof het volgende:
Je zit in het verkeerde subforum
ONZ >> KLB
Daar is mij niets van bekendquote:Op woensdag 12 september 2007 00:46 schreef -Beer- het volgende:
Hij stond eerst al in KLB.
Dat zei je moeder gisteren ook tegen mijquote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Maar neen, mijn fantasie werd abrupt beeindigd door een ferm "Ga maar naar de buren, ik heb er nu geen zin in"...
HAHHAHAHHAHA CAMPINGHUMOR POEP AAN JE TUMOR HAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren ook tegen mij![]()
Wanneer mensen (en dieren) mijn lummel zien.. Is er altijd zinquote:Op woensdag 12 september 2007 00:53 schreef kraakschandaal het volgende:
Dus je denkt dat hoeren er normaal wel zin in hebben?![]()
Wat een geile hamster moet je dan wel niet hebben.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:55 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
Wanneer mensen (en dieren) mijn lummel zien.. Is er altijd zin
ja ze fokken als konijnenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:56 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wat een geile hamster moet je dan wel niet hebben.
Ja precies! je moet die zin er gewoon inrammen...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:44 schreef Atreyu het volgende:
Volgende keer kijk je ff om je heen... ze komt uit het oostblok.. grote kans dat er een pooier vlakbij is. Je wenkt ff die pooier en hij komt naar je toe.. jij doet je verhaal en binnen 5 min zal de pooier zijn werk gedaan hebben... daarna is het de beurt aan desbetreffende dame om haar werkzaamheden te verrichten. Met een beetje geluk zal ze je nog korting geven ook...
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
Modjes lijken op hoeren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |