dat klopt,quote:Op woensdag 12 september 2007 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Het is ook erg vreemd dat een 22-jarig broekkie dat nog studeert zoveel aandacht krijgt.
Op zich is hij zelf niet interessant, maar hij kan worden gebruikt als spreekbuis voor andere mensen die zich negatief uit willen laten over de Islam. Immers is kwaad spreken over je eigen groep/volk doeltreffender dan dat iemand het doet die niet tot die groep/volk behoort.
Een deel van Somalie is hier terechtgekomen vandaar dat 't een punt op de agenda vormt.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:48 schreef Pulu het volgende:
Jeetje mineetje...meneertje is dommer dan ik dacht.....vrouwenbesnijdenis is vooral een probleem van een bepaald deel van zwart afrika...de iets beter geschoolde mensen houden daar de ezels (ongeschoolden) voor dat het van de koran moet...terwijl het iets met hun eigen cultuur te maken heeft....eerwraak is geen onderdeel van de islamitsche cultuur...komt met name voor in eergevoelige culturen (mediterane landen zoals Griekenland, Turkije, Italië, Spanje enz.)
Eerwraak en vrouwenbesnijdenis komen wel voor in landen waar het meerendeel van de bevolking islamitsch is, maar het is geen onderdeel van de islam
Alle hoofddoekjes van de weg halen?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef BoukeF het volgende:
Nu weet ik nog niet wat voor file-oplos-ideeen dhr Rutte heeft.
Ook triest,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ach, die eindigt ook wel weer op een regenachtig trotoir met een mes in z'n rug en een Koran er naast...
gave avatarquote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef BoukeF het volgende:
net een mooi antwoord,
na de lange vraag,
"desalniettemin" en verder niks,
hou dan je mond.
Al zou het een oplossingsrichting zijn is het absolute effect niet zo groot,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:13 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Alle hoofddoekjes van de weg halen?
je kent em,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:17 schreef Petre het volgende:
Hij is irl in discussies al net zo irritant.
werktijden en spits...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Al zou het een oplossingsrichting zijn is het absolute effect niet zo groot,
Ik zit vrij veel op de weg en heb ook tijd genoeg om in de andere auto's te kijken,
veel hoofddoekjes zitten daar niet in.
maar om die dan te verbieden te rijden is geen polossing voor het probleem van de drukke spitsquote:Op woensdag 12 september 2007 01:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
werktijden en spits...
Tussen elf en drie zijn er meer Jetta's en 3-series met theedoek te ontdekken.
Dat klopt, het zou alleen een oplossing zijn voor de parkeerproblematiek in de schotelwijken.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:22 schreef BoukeF het volgende:
[..]
maar om die dan te verbieden te rijden is geen polossing voor het probleem van de drukke spits
Klasgenootquote:Op woensdag 12 september 2007 01:20 schreef BoukeF het volgende:
[..]
je kent em,
wat vervelend voor je
Het was ook een luchtballonnetje, blijft over dat ze niet kunnen parkeren.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat klopt, het zou alleen een oplossing zijn voor de parkeerproblematiek in de schotelwijken.
sinds vorige week heb ik ook daar geen last meer van,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat klopt, het zou alleen een oplossing zijn voor de parkeerproblematiek in de schotelwijken.
ik heb een lijkwagen, die mag je overal parkeren.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:28 schreef BoukeF het volgende:
[..]
sinds vorige week heb ik ook daar geen last meer van,
wie is er nog meer blij voor mij?![]()
het mogen parkeren is ook niet het probleem,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:30 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ik heb een lijkwagen, die mag je overal parkeren.
goddank op de blote knietjes alleen vuiligheid en een lekke band.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
scratch on the car is a scratch in the ass.
Het portier op de krappe parkeerplaatsen is al genoeg.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:43 schreef BoukeF het volgende:
[..]
goddank op de blote knietjes alleen vuiligheid en een lekke band.
al is dat al erg genoeg,
blijf met je smerige poten van mijn auto af.
Ben je beperkt van geest en weinig oog wat er in de wereld zoal om je heen gebeurd?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:29 schreef Frasier het volgende:
Ach irritant of niet, weer een Moslim minder. Ik kan dat alleen maar als iets positiefs zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |