Gast val van de trap met je gezeik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef TNA het volgende:
Posticons zijn handig bij berichten, maar sommige mensen snappen het gewoon niet. Zelfs bij een [afbeelding] als posticon ontgaat ze alsnog dat je iets niet serieus bedoelt, omdat ze simpelweg nooit naar die dingen kijken. En dan nog zeuren ook!
Klacht: mensen die posticons overslaan, een poster daardoor verkeerd begrijpen en daarover zeuren!
En dit topic had geen PI nodig
Reageer dan normaal vieze klootzak, dit is een doodverwensing en... Hey, een PI!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast val van de trap met je gezeik.
Zie echtgenote van Johan Derksen hequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef bas-beest het volgende:
@TS, jij begint met schelden en sinds wanneer is van de trap vallen, al een doodsverwensising?
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:22 schreef zarGon het volgende:
Wat mij nog meer ergert is het foute gebruik ervan.
wie?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zie echtgenote van Johan Derksen he
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:26 schreef Ladidadida het volgende:
Sorry TNA, maar posticons slaan gewoon nergens op. Ik wist tot voor kort niet eens dat ik ze zelf kon kiezenJe hebt toch smileys om duidelijk te maken dat iets niet serieus is, waarom dan die klotePI's gebruiken
Maar het staat zoveel leuker om iets sarcastisch te schrijven en er dan een PI bij te zetten i.p.v. een lading smileysquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Die PI's zijn overbodig je kan genoeg smilies in je bericht verwerken
Je staat een beetje alleen in je liefde voor PI hè?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:28 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Maar het staat zoveel leuker om iets sarcastisch te schrijven en er dan een PI bij te zetten i.p.v. een lading smileysSmileys zijn voor amateurs
PI's
Welnee iedereen gebruikt ze dus waar heb je het over en...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je staat een beetje alleen in je liefde voor PI hè?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |