quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef Greys het volgende:
Hara!Ik zie elke keer dat stoere eigenwijze tongetje van je linksboven, dusseh....
Ja Popples! En af en toe, als ze erg droomt, komen er zelfs van die fluitgeluiden als een cavia uit!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:52 schreef Popples het volgende:
kan Bink ook zo lekker snurken dat je de verhalen voor je zie omdat ze met de poten heen en weer gaan?
trusten Ingetje79
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]WAt voor beeld hebben jullie van mij
Doet elke hond toch? Geweldig.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Popples! En af en toe, als ze erg droomt, komen er zelfs van die fluitgeluiden als een cavia uit!![]()
Ik denk dat ik wel redelijk vol zit met mijn Peugeot 106.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nosh! Goed joh!![]()
Zowel Ziggy als ik komen langs Amersfoort op weg naar Bleiswijk. Dus een van ons zou het op kunnen pikken. Even kijken wie van ons 2 nog de meeste plek over heeft.![]()
Ik PM je mijn mobiele nummer voor de zekerheid even. Qua tijd ben ik morgen redelijk flexibel, dat weet je al.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb alle adressen inmiddels binnen. Denk dat m'n tijdschema iets inloopt, maar hij klopt nog wel ongeveer.
Eens zien morgen of alles erin past ^^
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:45 schreef Greys het volgende:
Er is eenbaby-jongetje
dus ik ben tante!
![]()
![]()
Het was een heftig gebeuren, na 16 uren puffen alsnog een keizersnede). We werden vannacht gebeld door de broer van Meneer Greys, de trotse vader!
De namen durf ik geloof ik niet op internet te zetten. Niet omdat ze gek zijn, integendeel, maar er leest volgens mij hier ook nog wel eens familie mee en dan is het niet leuk als zij het misschien nog niet weten hoe het kindje heet en het staat al op internet
En morgen worden er al spullen gehaald door Fe203 en Purple! Wat goehoed! Ben helemaal (weer eens...) een beetje positief nerveusHebben jullie van Ymme ook een telefoonnr? En zal ik die van Annette uit Ede vanavond nog even per mail vragen?
weer weg hypert, want druk op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |