quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Purple, over een uur gaat je ban in. Je wilt Fe morgen toch wel enigzins fris en vrolijk onder ogen komen.
Gaan jullie onderweg het befaamde "En bij Purple in de kelder past nog zat" nog zingen?
Walk Away.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Greys het volgende:
Of ze is vast een schema voor zichzelf aan het opstellen waar ook alweer alle knopjes zitten, zodat ze snel en gezwind te werk kan gaan en beslagen ten ijs komt morgen![]()
Ik ben ineens acuut fan van Racoon trouwens, heb net op YouTube geluisterd naar Close Your Eyes
Wat had dit ook alweer met asieldieren te maken? Nou eh....![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef purplerose het volgende:
Omg guys
Nee ik ga nie nu al naar bed
Valt me weer tegen zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef purplerose het volgende:
Omg guys
Nee ik ga nie nu al naar bed
Je herkent me aan me zonnebril die me wallen verbergtquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan niet... dan ben ik morgen mooier want uitgeruster dan jij
![]()
En zie daar de kans op een lekker jong broekie aan je voorbij gaan Purple...slapen dan! NU!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan niet... dan ben ik morgen mooier want uitgeruster dan jij
![]()
Ik heb heul geen chocolaquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:27 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook trek, neem het laatste stukje sjokola
Ik heb op net online de DVD + CD Another Night besteld! Daar staat alleen volgens mij Close Your Eyes niet opquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het hele album wel...interesse?![]()
En welke knopjes bedoel je precies?![]()
![]()
![]()
Maak morgen maar een foto van mequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:43 schreef purplerose het volgende:
Omdat ik nog steeds wakker ben
Greys jij ook veel plezier met babie kijken en bedrijfsuitje!slaaplekker!
En ik noem Nokkie wel ff muts voor je
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maak morgen maar een foto van me
Haal ik mijn mooiste muts tevoorschijn
whehehehehehequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo ook maar es lekker op bed. En morgen lekker uitslapen![]()
De eerste zaterdag sinds 3 weken waarop de wekker niet om 07.15 gaat. Sterker nog, ik ga dat ding straks uit zetten!
Tegen de tijd dat ik wakker ben, verwacht ik hier spannende verhalen van de opslagpuntmensen over hoe enthousiast Purple en Fe waren en foto's van de spullen in de auto.
(En van Purple die op de trekhaak zit, omdat ze niet van de knapjes af kan blijven)
Trusten allemaal!
Purpletje en Fe, fijne en gezellige dag morgen en tot morgenavond!![]()
ja maar hebben ze die nodig?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik geloof dat Jill bij jullie langsrijdt toch?
Ze zijn net hier weg. Hoop dat de spullen van Ymme er nog goed bij kunnenquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn ze al weg?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze zijn net hier weg. Hoop dat de spullen van Ymme er nog goed bij kunnen
Toen ze bij mij voor de deur stonden was ze iig wel van de trekhaak afquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zat de auto al lekker vol? En gedroeg Purple zich een beetje?![]()
Liep ze niet raar? Misschien is ze het gewend.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen ze bij mij voor de deur stonden was ze iig wel van de trekhaak af![]()
Verder niks van gemerkt of zo
nou dan denk ik dat ik die 2 pakken wasmiddel ook maar even meegeef.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar kunnen die beesten toch prinsheerlijk op liggen!![]()
En ik ga er van uit dat de wasmasjien daar overuren draait.
Mss dat jullie Jill ff zouden kunnen PMen, of het allemaal wel in haar auto gaat passen.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Liep ze niet raar? Misschien is ze het gewend.
ik weet niet hoe ze anders loopt, dus ik kan het niet vergelijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Liep ze niet raar? Misschien is ze het gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |