abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53151342
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef purplerose het volgende:
Ik ga niet kijken ik ga niet kijken
Ikke wel...maar na het eten pas. Vind dat soort toestanden nooit lust-opwekkend.
En da's weer zonde van de eigen bereide Nasi
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 18:23:19 #127
163650 Greys
pi_53151351
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:19 schreef purplerose het volgende:
Ik stond met pearl jam in the park dus ook op het veld in het eerste vak ook nog eens en tegen het hek aan, heul dichtbij dus! Maar de sfeer is idd fijner, intiemer

Greys: anders moet Fe de spullen maar ff bij mij in de kelder pleuren tot zaterdag?
En kon je tussendoor dan nog ff wat drinken halen ofzo? Want Steef smste net dat het hem onbegonnen werk leek En wat doe je in godsnaam op dat veld tot het eens begint? Want ze staan daar al op het veld in de Arena sinds 18.30 uur

Zou top zijn, als het bij jou in de kelder kan Purple! Maar, op de bewuste zaterdag moeten jullie dan even een gil geven of jouw eigen spullen dan ook nog er wel bij passen in Fe's auto om hierheen te rijden, want dan komt er nog meer bij natuurlijk. Maar dat moet je dan even op schoot houden! Nee hoor, als dat dan niet past, dan kom ik even op en neer om ook mee te rijden Bedankt! Hele opluchting, schrok me kapot toen ik er achter kwam dat ik er zelf deze zaterdag niet ben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 september 2007 @ 18:27:45 #128
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_53151487
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef Greys het volgende:

[..]

En kon je tussendoor dan nog ff wat drinken halen ofzo? Want Steef smste net dat het hem onbegonnen werk leek En wat doe je in godsnaam op dat veld tot het eens begint? Want ze staan daar al op het veld in de Arena sinds 18.30 uur

Zou top zijn, als het bij jou in de kelder kan Purple! Maar, op de bewuste zaterdag moeten jullie dan even een gil geven of jouw eigen spullen dan ook nog er wel bij passen in Fe's auto om hierheen te rijden, want dan komt er nog meer bij natuurlijk. Maar dat moet je dan even op schoot houden! Nee hoor, als dat dan niet past, dan kom ik even op en neer om ook mee te rijden Bedankt! Hele opluchting, schrok me kapot toen ik er achter kwam dat ik er zelf deze zaterdag niet ben!
Erm, ik was met 2 vrienden, we stonden er om 13.00 al terwijl het pas om 17.00 begon maarja, je moet wat overhebben voor een goeie spot De heren (waaronder een ex van 10jaar geleden ) gingen drinken en eten halen, je krijgt dan zo een bandje om je pols als je in het eerste vak staat, maar ja als het eenmaal echt vol begint te lopen is het zonde om in en uit te lopen en zal je moeten wachten tot na het concert voor je wat kan drinken.. Ik zorg ook altijd dat ik van te voren genoeg gedronken heb

Hhehehehe mutsie Geen probleem, we zien of het past en anders rijdt je ff mee heen en weer, komt helemaal goed, jij kan gewoon opgelucht naar familiefeestjes
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_53151544
Ja hoor...en als het goed is lopen er ook wel mannetjes tussen door met een Beertender op de rug die het verkopen. En het is gewoon hartstikke leuk hoor, dat wachten. Adrenaline enzo. Beetje kletsen met mede-fans en gewoon lekker mensen kijken. Super!

En bij Purple in de kelder past nog zat, en bij Purple in de kelder past nog zat. En bij Purple in de kelder, bij Purple in de kelder, bij Purple in de kelder past nog zat. Hiep Hoi!

(ja, tis echt een liedje hoor )
  donderdag 13 september 2007 @ 18:33:48 #130
52349 purplerose
pi_53151609
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja hoor...en als het goed is lopen er ook wel mannetjes tussen door met een Beertender op de rug die het verkopen. En het is gewoon hartstikke leuk hoor, dat wachten. Adrenaline enzo. Beetje kletsen met mede-fans en gewoon lekker mensen kijken. Super!

En bij Purple in de kelder past nog zat, en bij Purple in de kelder past nog zat. En bij Purple in de kelder, bij Purple in de kelder, bij Purple in de kelder past nog zat. Hiep Hoi!

(ja, tis echt een liedje hoor )
Idd, beetje beppen met je buurvrouw of man, gezellig beetje aan de bong lurken. Wil nooit meer anders Je bent gewoon nog dichterbij dan dat je zitplaatsen hebt ofzo

Omg Ing dat ga je volgende week niet zingen he
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 18:36:32 #131
163650 Greys
pi_53151680
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef purplerose het volgende:
Omg Ing dat ga je volgende week niet zingen he
Nee, dan wordt het 'En bij Greys in de Smartie past nog zat... en bij Greysssssssss in de Smarrrrrrrrtie past nog zat....... tra la lalaaaaaa'. Nee hoor We gaan zingen "We zijn er bijjjjjjjjjjjna" onderweg Laat Ziggy het maar niet horen, want dan komt ie niet meer...

Oh en het is een bedrijfsfeestje Purple, van Steef zn werk. Duurt van 12.00 tot 24.00 uur, staat op de uitnodiging. En het is een verrassing wat we gaan doen (neem je zwemspullen mee ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 september 2007 @ 18:38:51 #132
52349 purplerose
pi_53151750
owja bedrijfsfeestje Goh volgens mij he, gaan jullie zwemmen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 18:42:28 #133
163650 Greys
pi_53151846
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef purplerose het volgende:
owja bedrijfsfeestje Goh volgens mij he, gaan jullie zwemmen!
Nee sorry, ik verzon dat zelf, van die zwemspullen. Vroeger stond dat toch altijd op uitnodigingen van kinderfeestjes? 'Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee. Je wordt thuisgebracht'. Met dit bedrijfsfeestje zeggen ze niets, maar wel dat een gedeelte buiten is, dus dat we een jas mee moeten nemen.

Ik hoop dat het asiel het goed vindt trouwens dat we alle spullen buiten even op 1 hoop zetten, want dan kunnen we een foto maken van al het spul bij elkaar Oh en vogelkooien mochten op zich ook, graag zelfs, maar we moeten wel even kijken of die nog wel in de auto's passen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53151858
Dat ga ik lekker wel zingen! En dan roep ik keihard : EN NU ALLEMAAL!" Waarop jullie natuurlijk direct een polonaise inzetten en meezingen. Oooooh, het wordt zo gezellig volgende week!
  donderdag 13 september 2007 @ 18:47:07 #135
52349 purplerose
pi_53151986
In polonaise om de spullen heen lopen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 18:51:16 #136
163650 Greys
pi_53152097
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 september 2007 @ 18:52:02 #137
52349 purplerose
pi_53152116
In polonaise langs alle dieren die ons dan aankijken vanne " wtflollerbbq"
pi_53152172
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:51 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]

Waar loop ik dan? Oh ja...ik film jullie natuurlijk!!!
  donderdag 13 september 2007 @ 19:05:19 #139
52349 purplerose
pi_53152486
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:53 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Waar loop ik dan? Oh ja...ik film jullie natuurlijk!!!
Jij loopt voorop!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 19:12:43 #140
163650 Greys
pi_53152670
Meneer Greys en Maes gaan filmen, dus jij huppelt gewoon mee, Ing
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53152725
Oh jeetje....dan mag ik wel vast gaan oefenen. Ik wil natuurlijk niet voor lul staan he?

*huppelt*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 19:16:04 #142
163650 Greys
pi_53152753

Deze keer staat Wilma in de schijnwerpers.

Heeft kattenminnend Nederland soms spontaan last gekregen van bijgeloof? Want anders kan ik geen enkele reden bedenken waarom ik nog altijd niet geplaatst ben. Vlak na mijn binnenkomst in het Dierenopvangcentrum werd ik al, per abuis, uitgemaakt voor bejaarde! Nu heb ik best een dikke huid, maar dat schoot me toch in het verkeerde keelgat. Kennelijk zien die dierenverzorgers iedere kat, die niet als een imbeciel met een voorgehouden bolletje wol speelt, maar direct voor bejaard aan. Tssk…
Gelukkig bracht de oplettende asieldierenarts deze vergissing aan het licht, en werd mijn kalender leeftijd vervolgens teruggebracht van 12 naar 5 jaar. ‘Nu zullen de mensen wel voor me in de rij staan!’, dacht ik opgetogen. Maar dat bleek helaas tegen te vallen! Hoe luid ik ook miauw en hoeveel kopjes ik ook geef, men vertrekt toch altijd weer met een andere kat richting huis. Dat doet me pijn, weet u dat? Want ik wil net zo graag een eigen mandje, een liefdevolle baas, een pek waar ik me thuis voel. Misschien schrikt het de mensen wel af dat ik ze, na enig gevlei, zachtjes in de hand bijt? Maar het is heus lief bedoelt. En u kunt het me ook gewoon zeggen als u dat niet prettig vindt… Hoe dan ook, ik wordt met de dag depressiever. Met loze woorden als: ‘Houd de moed erin, Wilma!’ óf ‘Jij vindt ook wel een plekje hoor’ proberen ze me op te vrolijken. Maar ik geloof er niet meer in. Ik vrees dat ik gedoemd ben om de rest van mijn leven in dit Dierenopvangcentrum te slijten. Maar ik nodig iedere kattenliefhebber uiteraard van harte uit, om het tegendeel te bewijzen!’ Met een pootje van Wilma.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53153111
nouhou.... gemeen... zo'n kat kan ik dus niet aanzien
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 19:36:33 #144
163650 Greys
pi_53153252
Sorry! Vooral het verhaaltje erbij is klote he? Ik vond het ook moeilijk om te lezen. Maar misschien toch goed om het hier te plaatsen, misschien krijgt Wilma dan een huisje. Want... als ik het me goed herinner... was Wilma de kooigenote van onze Bowie! Wilma was de enige die met Bowie samen kon, verder moest die ouwe bok geen andere katten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 september 2007 @ 19:37:13 #145
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53153270
Aww ! Zo bagger dat ik er niet nog een mag
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_53153352
Oh men...dat verhaaltje erbij
Ik weet niet of het wel zo verstandig is om volgende week dat asiel binnen te stuiven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 19:42:30 #147
163650 Greys
pi_53153400
Maar dat is toch Wilma die bij Bowie zat he? Dat kan haast niet anders, die was ook 5 jaar
Zou ze ook bij hondjes kunnen?

EDIT: ja, dat is dezelfde, want deze zit ook in Krimpen. Wilma van Bowie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53153425
Dat was idd Bowie's liefie
Oh Greys. doe es gauw kijken of ze Bink-proof is

Edit: Nee, en ook niet bij andere katten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 19:47:53 #149
163650 Greys
pi_53153527
Nee, ik zag het al..... mwehhhhhhhhh, jammer. Dan hoef ik het ook niet aan Meneer Greys voor te stellen.

Ik wou dat mijn schoonzus eens een beetje opschoot met werpen! Ik wil weten hoe hij of zij heet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53153932
Haha! Nu zit je dus lekker gefrustreerd alleen thuis te wachten op telefoon

Zeg Greys, is Peter of Pan geen geschikt vriendje voor Bink?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')