Die rechtse lijkt zo op mijn hond en van mijn ouders, die vorig jaar is overleden. Ik wil ze graag verassen met een nieuwe hond, maar ja, nu willen ze niet meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:24 schreef Greys het volgende:Kijk nou! In Rotterdam, nu! Twee pups! Gevonden, nou jaaaaaa, zeg.....
[afbeelding]
Peter en Pan twee broertjes van 4 maanden, hoe ongelooflijk het ook klinkt, zijn gevonden! Twee leuke jonge pups die eigenlijk geen beschrijving nodig hebben en ze de gegeven naam ook eer aan doen. Ze vliegen van hier naar daar. Wat ze wel nodig hebben is een liefdevol tehuis die hun opneemt en niet meer laat weg lopen. Liefst worden ze apart herplaatst, zodat ze ieder voor zich een eigen karkater gaan vormen, want zolang ze samen zijn trekt de een zich aan de ander op. Bonnummers 66152 en 66234.
aangekleed lukt nog wel maar wakker en aanspreekbaar?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Zorg je wel dat je wakker en aanspreekbaar bent? Oh...en aangekleed?![]()
Whehehehequote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef Greys het volgende:
Oh god, let op, Purple wordt nog verslaafd!Goedzo, ben heel trots op je met al dat gesport!
Nu even eten en dan zorgen dat Meneer Greys op een trein gezet wordt richting The Police!
En dan maar hopen dat er geen bijlmoordenaars op station BIJL(...)mer lopen straks...
Tot strakjes!
Oeh, spannend dus. Kan ineens heel snel gaan natuurlijk, ze zal wel een infuus hebben waar ze af en toe es lekker wat wee-opwekkers ingooien.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:04 schreef Greys het volgende:
Hoi Chipsie!
Ing!Ze is vanmorgen om 11 uur ingeleid en nu nog maar 3 cm. ontsluiting en om de 4 minuten weeën. Agossie, dat wordt een latertje!
![]()
Walgelijk he? Dat snap je toch niet? Zijn die mensen dan niet gehecht aan hun beestje? En hoe slaap je 's nachts in vredesnaam met de wetenschap dat je je beestje hebt achtergelaten.quote:Ik zag trouwens dat er in het asiel in Spijkenisse gister nog maar 4 honden zaten en nu ineens vrij veel er bij zeg Vakantieslachtoffers, die vastgebonden stonden o.a. bij een supermarkt en in een park, met een half zakje hondenvoer er naast neergegooid ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |